מדורי תוכן

ראשי | תחזית 2012 | טארוט 2012 | קלף טארוט שנתי. מזל טלה

קלף טארוט שנתי. מזל טלה

קלף טארוט שנתי. מזל טלה קלף טארוט שנתי. מזל טלה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט, אותן נביא בהמשך...
קלפי הטארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.

בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

הקלף השנתי של מזלך הוא קלף השמש.

תיאור הקלף: ילד עירום רוכב על סוס בתוך שדה חמניות ומנגד ניצבת חומה. שמש זהובה מפזזת מעל באווירה של חום וערגה. השמש באה לייצג את הרעיון אשר לפיו היא מקרינה חום על היקום כולו מבלי לעשות הבחנות בין רע לטוב. כלומר: הענקה שאינה תלויה בדבר. החומה מייצגת את ההפרדה בין עולם החומר לבין עולם הרוח.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר צפויה בהם הצלחה גדולה, עצומה ונפלאה. במקביל, הקלף קובע כי ההצלחה הינה הודות לטוב ליבו ולנדיבותו של גורם חיצוני כלשהו, המעניק לשואל בקלפים מטובו.

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מערכת יחסים נפלאה, טובה, חלומית ומדהימה. במקביל, הוא קובע כי סוד ההצלחה טמון במצב חומרי טוב במיוחד.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה נפלאה, מדהימה והישגית. במקביל, הוא רומז כי מישהו תומך בשואל בקלפים ומקדם אותו.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצב כספי אדיר ומהמם, אך רומז כי גורם חיצוני כלשהו מגבה את השואל בקלפים ומעניק לו מטובו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1642 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל טלה, טארוט, קלף טארוט, אסטרולוגיה מזל טלה, הורוסקופ מזל טלה, פרישת טארוט, טארוט ומזלות, קלף טארוט למזל טלה, אסטרולוגיה וטארוט, הורוסקופ יומי מזל טלה, מזל טלה הורוסקופ, תחזית שבועית טלה, תחזית שנתית מזל טלה, טלה, בן מזל טלה, מזל טלה במיטה, מזל טלה מאפיינים, מזל טלה נקבה, מזל טלה תחזית שנתית

תן ציון למאמר זה

5.00