מדורי תוכן

ראשי | תחזית 2012 | טארוט 2012 | קלף טארוט שנתי. מזל בתולה

קלף טארוט שנתי. מזל בתולה

קלף טארוט שנתי. מזל בתולה קלף טארוט שנתי. מזל בתולה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט, אותן נביא בהמשך...
קלפי הטארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.

בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

הקלף השנתי של מזלך הוא קלף האוהבים
תיאור הקלף: אדם וחוה בגן העדן. רוח האל מופיעה בראש הקלף ומנסה לכוון את השואל בקלפים אל קולו של ההיגיון. על העץ לצידה של חוה מתפתל נחש. הנחש בא לרמוז על כוחו של הרגש ושל הפיתוי. כלומר: הקלף מייצג תכונת ההתפתלות בין הרציו לבין הרגש. הקלף רומז על דילוג על שני הסעיפים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר לפיהם השואל נקרע לשניים ומתלבט בין דבר- מה אשר מושפע מקולו של ההיגיון, לעומת דבר מה אחר המושפע מקולו של הרגש.

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מצב אשר לפיו השואל בקלפים מתלבט בין שתי פרשיות אהבה אשר אחת מהן מבוססת על ההיגיון ואילו האחרת על הרגש.

בתחום הקריירה: הקלף רומז על התלבטות של השואל בין קריירה בטוחה אך אפרורית במקצת, לבין קריירה מדהימה אך הרפתקנית.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג שתי השקעות פיננסיות אשר השואל מתלבט ביניהן: האחת בטוחה אך מחושבת, ואילו האחרת מדהימה אך מסוכנת.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1517 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל בתולה, טארוט, קלף טארוט, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, פרישת טארוט, טארוט ומזלות, קלף טארוט למזל בתולה, אסטרולוגיה וטארוט, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00