מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל טלה לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא תשע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, תשע או שלוש. הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מאדים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא מלך השרביטים המסמל קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל – יהלום. צבע המזל – אדום. הסמל – ראש של איל.

אתם נחשבים לטובי לב ונדיבים: אמיצים, מסתערים קדימה, לא עוקפים מכשולים: יוזמים, קופצים בראש: מתקשים לדחות סיפוקים. טיפוסים של רוצים ועושים, סלחנים: לא נוטרים טינה, לא נוקמים: ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע: גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שאתם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה – 10 בינואר מזרימים אליכם אנרגיות קוטביות שחלקן שמרניות וחלקן הרפתקניות. בנתיב שבינו לבינה צפויה לכם מעין זריקת עידוד. מישהו שעד עתה התייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו.

15 בפברואר עד ה 22 במארס: זו תקופה רוויה באנרגיות תזזיות והרפתקניות שמובילות אל מעין יצר של נדודים. אתם עשויים לחוש שאם לא תצאו למסע שידוכים, אתם עלולים להיתקע עם תסכולים ועם תחושת החמצה. אתם מושפעים עכשיו מיסוד המים הנחשב ליסוד רגיש ורומנטי. הדברים מתחילים לזוז עם מחזרים שהיו לכם איתם אין ספור המראות ונפילות. עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

12 באפריל עד ה 20 במאי: אנרגיות רומנטיות מיטיבות עם אלה מכם אשר חוו הרבה אכזבות. זו גם הזדמנות אדירה להשתחרר מכבלי העבר, אם אכן זה מה שאתם רוצים בו. אתם מצליחים לעודד ידיד שהזוגיות שלו נקלעה למבוי סתום- היזהרו שלא יהפוך אתכם לכותל הדמעות הפרטי שלו, ואם כבר – אז כדאי שתרוויחו מזה משהו.

25 במאי עד ה – 27 ביוני: אלה ימים המושפעים מן האנרגיות של הכוכב שלכם שהוא מארס, אשר עובר לשכון בגזרת שמיים שמעניקה לכם יציבות ועקשנות, בצד רומנטיקה, יצירתיות וחושניות. מגיעות ידיעות ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים.

5 ביולי עד ה 17 באוגוסט: הזוגיות שלכם מושפעת עתה מיסוד האוויר. הצעה רומנטית שהתייחסתם אליה לפני זמן רב, חוזרת אליכם עם הסכמה נלהבת, מצד שני, ייתכן שהיא כבר תופסת אתכם עוסקים בדבר מה אחר לחלוטין.

23 באוגוסט ועד סוף ספטמבר: אנשים שמכירים אתכם, מופתעים לנוכח השינוי שחל בכם. תופעה הקוסמית מסייעת להידוק קשריכם עם שבט הסרטנים, כמו גם עם ילידי מזל דלי שנשלטים על ידי כוכב מוטרף ששמו אוראנוס.

12 באוקטובר עד 5 בנובמבר: צפויות לכם אנרגיות בעלות אופי זוהר ונוצץ, בחברת מחזרים איכותיים. אם עד כה נקלעתם למצבים רומנטיים שאילצו אתכם לחבוש מסיכה, הרי שמכאן ואילך תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית.

10 בנובמבר עד 25 בדצמבר: מישהו שאתם אוהבים, חוזר ממרחקים. צפויות הזדמנויות ממוזלות בנתיב שבינו לבינה, בעיקר עם ילידי המזלות שור או קשת. אנרגיה רבה מדי עלולה להתבזבז על התפלספויות ולבטים. כדאי שתציגו שאלה ישירה ותעבירו את הכדור אל מגרשו של הצד השני.

לב העניינים: אתם עשויים לחוש שאם לא תצאו למסע שידוכים, אתם עלולים להיתקע עם תסכולים ועם תחושת החמצה. הדברים מתחילים לזוז עם מחזרים שהיו לכם איתם אין ספור המראות ונפילות. עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים. תופעה קוסמית מסייעת להידוק קשריכם עם שבט הסרטנים, כמו גם עם ילידי מזל דלי שנשלטים על ידי כוכב מוטרף ששמו אוראנוס.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


961 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל טלה 2011, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011

תן ציון למאמר זה

0