מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל שור לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [ בשותפות עם מזל מאזניים], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמביא לכם אהבה הוא נוגה [בשותפות עם מזל מאזניים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטבעות" המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזלספיר. צבע המזל– וורוד. הסמל – ראש של שור.

אתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות: לא חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תוכניותיכם: נוהגים על-פי צווי החברה: אוהבים קביעות ומתעבים שינויים: מסוגלים להתמודד עם קשיים אבל מעדיפים להתרחק מהרפתקאות: מגשימים את עצמכם כאן ועכשיו ולא מפנטזים פנטזיות.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 7 בינואר מתמרנים אתכם אל התרחשויות רומנטיות בעלות אופי תחרותי. האינסטינקט הראשוני עלול לגרום לכם לנטוש את המערכה, אך טוב תעשו אם תעמידו את עצמכם למבחן. יש לא מעט אנשים שישמחו לראות אתכם מתרחקים מהסיפור, אל תתנו להם את העונג הזה.

24 בינואר עד ה 12 בפברואר: הנתיב הרומנטי מושפע מאנרגיות בעלות אופי מקורי, מהמם ומוטרף. משהו הקשור בפגישה עיוורת, מתחיל לעטות צביון תכליתי. מחזרים שפעם התייחסתם אליהם כאל ברירות מחדל, מעוררים בכם עניין. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בקשרים רומנטיים הנחשבים לכליל השלמות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

6 באפריל עד ה 16 במאי: אתם קולטים אליכם את השמש הגולשת מגזרת מזל טלה אל גזרת מזלכם ומביאה עימה שידוכים איכותיים. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל מחמאות בנוגע למראכם והופעתכם, מבלי לחשוד במחזרים שמעניקים לכם אותן. תנו לעצמכם הזדמנות נוספת עם פרשיות שידעו אין ספור המראות ונחיתות.

19 במאי עד ה 11 ביוני: כוכב יופיטר מבשר על מזל יוצא דופן שממתין לכם. זה אומר שאתם לא חייבים לתכנן, אלא פשוט לזרום עם האירועים. זו תקופה מדהימה עבור אלה מכם הנמשכים אל פרשיות שהשתיקה יפה להן, כמו גם אל קטעים רומנטיים שנרקמים בחדרי חדרים. האנרגיה הזו תעזור לכם להישאר צעירים, גם אם יש לא מעט טיפוסים שלא מפרגנים.

4 ביולי עד ה 3 באוגוסט: אתם מקבלים הצעות רומנטיות שלא ממש מובילות אל מדרגות הרבנות, אך אפשר לראות בהן מעין קצה חוט שכדאי להיתלות בו. תנו לדברים להתגלגל וסמכו על האינטואיציה שלכם. צפויות פגישות מסתוריות אשר המוטיב המרכזי בהן הוא 'מזל יותר משכל'. פרטנר שתלטן עלול להפריע לכם בניסיונותיכם להתחבר עם פן מקורי הטמון באישיותכם. ייתכן שתצטרכו לבחון מחדש את התלות שפיתחתם כלפיו.

8 באוקטובר עד ה 13 בדצמבר: כוכב יופיטר מבשר על קשרים טובים ביניכם לבין ילידי המזלות טלה וקשת. נראה כי תצליחו להמריא עם קשר רומנטי אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו. ייתכן כי הם חשדו שאתם נכנסים אל סיפור שגדול עליכם. אם הסיפור הזה לא ממש מיטיב עימכם, אתם לא חייבים לדבוק בו. מה שנראה ממבט ראשון כמו חתול בשק, עשוי להתברר כאהבת חייכם. תמיד כדאי להעניק מבט שני, אתם יודעים.

לב העניינים: הנתיב הרומנטי מושפע מאנרגיות בעלות אופי מקורי, מהמם ומוטרף. משהו הקשור בפגישה עיוורת, מתחיל לעטות צביון תכליתי. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בקשרים רומנטיים הנחשבים לכליל השלמות. תנו לעצמכם הזדמנות נוספת עם פרשיות שידעו אין ספור המראות ונחיתות. הניחו לדברים להתגלגל וסמכו על האינטואיציה שלכם. צפויות פגישות מסתוריות אשר המוטיב המרכזי בהן הוא 'מזל יותר משכל'.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


776 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל שור 2011

תן ציון למאמר זה

4.50