מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל תאומים לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש [בשותפות עם מזל בתולה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ולפעמים גם שבע. הכוכב שמעניק לכם קסם אישי הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל בתולה]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך החרבות" המסמל רומנים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל – אגת. צבע המזל– צהוב. הסמל – זוג תאומים.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה – 9 בינואר פוגשים אתכם כשאתם מושפעים מן האנרגיות המדהימות של נקודת המזל הקוסמית שצפויה ללוות אתכם עוד זמן רב, ותמשיך להעניק הזדמנויות להרפתקנים שביניכם שמחפשים ריגושים ואקשן, אך עלולה לעצבן את השמרנים שחותרים אל מדרגות הרבנות.

17 בפברואר עד ה 6 במארס: צפויות אנרגיות בעלות אופי תחרותי בתחום שבינו לבינה. יהיה זה נבון מצידכם אם תוותרו על עקרונות שרק משמחים את יריביכם. כל שתעשו עכשיו למען בן-הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

17 במארס ועד סוף מארס: מישהו לוטש עיניים אל השייך לכם, ובכלל זה גם אל תכנים השייכים לתחום הרגשי-אישי, אתם יודעים. לא צריך לתפוס רגליים קרות, אבל כדאי להיות עם האצבע על הדופק.

7 באפריל עד ה – 5 במאי: צפויים להירקם קשרים יוצאי דופן. נקודת המזל הקוסמית מבססת את מעמדה בבית הזוגיות, הבית השביעי, אשר במפה האסטרולוגית שלכם. גם אם יש לכם התחייבויות חומריות דוחקות ובוערות, עדיין כדאי שתפרגנו לעצמכם גלישות אל אתרי היכרויות או אפילו סתם שוטטות בנתיבים של שידוכים.

15 במאי עד ה 12 ביוני: עלולה להופיע נטייה להסתגרות והתבודדות, צאו מזה. השמש מבשרת על פתיחתה של תקופה חדשה בחייכם, וכך גם הכוכבים מרקורי ונוגה המכריזים על התחדשות רומנטית. אפיקים שלא הבאתם בחשבון עשויים לחולל נפלאות בקשריכם עם בני המין השני. נראה כי המציאות עולה על מה שפרגנתם לעצמכם בדמיונכם.

6 ביולי עד ה 17 בספטמבר: האנרגיות הקוסמיות מזרימות אל חייכם ויברציות תזזיות. ללא שום סיבה מיוחדת, אתם עשויים לחוש כאילו העולם קטן עליכם וכי לעומת השקעותיכם בתחום שבינו לבינה, היבול שאתם קוצרים לא ראוי לשמו. זה בסדר שאתם סבורים כך, אך אל תרימו ידיים. מישהו שקשה להשביע את רצונו, מציב בפניכם רף גבוה שכלל לא ברור שבא לכם להתמודד איתו. נקודת המזל הקוסמית שוהה בבית הזוגיות שלכם, אך מסרבת לקיים היבט אסטרולוגי עם שאר גרמיי השמיים. התופעה החריגה מעודדת אתכם ליטול יוזמה בחוויה הרומנטית, ולא לשבת רגל על רגל ולצפות לניסים.

2 באוקטובר עד ה 10 בדצמבר: כוכבכם מרקורי נופל בהשתוקקות על צווארי כוכב נוגה ששולט באהבה, ביופי וביצירתיות. כוכבי שפע ופריון מרחפים עכשיו מעל הנתיב הרומנטי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו את התופעה לשידוכים ולהיכרויות. אתם מושפעים עתה מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס, מה שמזמין אל חייכם פרשיות שלא מן העולם הזה, כמו גם קשרים טובים עם ילידי שבט הדליים. צפויה תחושה פיסית תוססת מהרגיל, מעין שיפור במראה ובהופעה ללא צורך בהשקעה מיוחדת. הגוף משפיע על הנפש וכתוצאה מכך אתם מוכנים ללכת על רומנטיקה שבעבר הסתייגתם ממנה.

לב העניינים: צפויות אנרגיות בעלות אופי תחרותי בתחום שבינו לבינה. יהיה זה נבון מצידכם אם תוותרו על עקרונות שרק משמחים את יריביכם. גם אם יש לכם התחייבויות חומריות דוחקות ובוערות, עדיין כדאי שתפרגנו לעצמכם גלישות אל אתרי היכרויות או אפילו סתם שוטטות בנתיבים של שידוכים. מישהו שקשה להשביע את רצונו, מציב בפניכם רף גבוה שכלל לא ברור שבא לכם להתמודד איתו. תופעה קוסמית מעודדת אתכם ליטול יוזמה בחוויה הרומנטית, ולא לשבת רגל על רגל ולצפות לניסים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


976 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל תאומים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל תאומים 2011

תן ציון למאמר זה

0