מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל סרטן לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: ארבע, שתיים ושמונה. הירח שולט ברגשותיכם וגורם להם להיות סוערים ורומנטיים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך הגביעים" המסמל אהבות חמות ואינטימיות. תכשיט המזל – פנינה. צבע המזל– כסף. הסמל – סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית.

אתם מאהבים מופלאים שזקוקים להרבה חום ואהבה: רגישים ורגשניים: בעלי רגשות חמים: קשורים, ומאוד מזדהים עם ביתכם ובני-משפחתכם: מתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותכם: משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית: מוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 5 בינואר פוגשים אנרגיות תוססות הזורמות אליכם מתוך נקודת המזל הקוסמית המשפיעה עתה על המתרחש איתכם בנתיב הזוגיות. במקביל, צפוי לכם חיזור מצד מישהו שפשוט הולך אחרי יצר הכיבוש שלו ולא ממש סגור על עצמו. אתם לא זקוקים לפרשיה הזו.

19 בפברואר עד ה 26 במארס: זו תקופה רוויה באנרגיות ממוזלות, גם אם אתם מושפעים מכוכב בעל נטייה כפייתית במקצת. התופעה עלולה להשליך על תלות כלשהי שאתם מפתחים כלפי דמויות רומנטיות בחייכם, בשעה שנפתחות בפניכם הזדמנויות לשדרג את הבוסתן הרומנטי.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

9 באפריל עד ה 7 במאי: יסוד האש זורם עתה אל תוך חייכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, מהרו לנתק את קשריכם עם מי אשר האכיל אתכם מרורים, כמו גם עם כל אלה המשגרים אליכם אנרגיות מכשילות. זה הזמן שלכם להישיר מבט אל האופק, לתפוס יוזמה ולבצע מהפך ברובד הרגשי. שום דבר טוב לא יצמח לכם מקפיאה על השמרים.

7 ביולי עד ה 17 באוגוסט: השמש ויופיטר מרעיפים אנרגיות רומנטיות על גזרת מזלכם. חודש ימי ההולדת קורא לכם לחדש ולשנות, כמו גם להשתחרר מפרשיות שסיבכו את חייכם. השמש ונוגה בגזרת מזלכם, מבטיחים קשרים רומנטיים אשר יש להם עתיד ותכלית. כל זה רומז לכם שלא לבזבז את האנרגיות שלכם על קשרים שחוץ משברון לב, לא מעניקים לכם דבר.

20 באוגוסט עד ה 8 בספטמבר: אהוב לב חוזר אליכם לאחר תקופה ממושכת של ניתוק. כוכב מאדים מרעיף עליכם נהרות של אנרגיה פיסית וחיונית, שזו תופעה שמעניקה לכם מראה זוהר אשר יש לנצל אותו במערך החיזורים וההיכרויות.

4 באוקטובר עד ה 9 בנובמבר: הזוגיות שלכם מושפעת משהייתו של כוכב נפטון בבית השמיני שלכם, בית החושניות והפריון, ומיטיבה עם אלה מכם שסבלו ממעצורים או מעכבות בתחומים אלה. צפויה הצעה רומנטית שמזכירה לכם קשר מן העבר. אל תערכו השוואות בין פרטנר קיים לבין מישהו מן ההיסטוריה שלכם.

16 בנובמבר עד סוף דצמבר: אתם מארחים את כוכב נוגה בבית הזוגיות שלכם, שזו תופעה שתורמת לכם הופעה מצודדת וחיננית שתצטרכו לנצלה [אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם] ביחסים שבין המינים. נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מכל אותן הרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים. צפויות שיחות נוקבות בנושא.

לב העניינים: הישמרו מפני תלות שאתם מפתחים כלפי דמויות רומנטיות בחייכם, בשעה שנפתחות בפניכם הזדמנויות לשדרג את הבוסתן הרומנטי. מהרו לנתק את קשריכם עם מי אשר האכיל אתכם מרורים, כמו גם עם כל אלה המשגרים אליכם אנרגיות מכשילות. זה הזמן שלכם להישיר מבט אל האופק, לתפוס יוזמה ולבצע מהפך ברובד הרגשי. שום דבר טוב לא יצמח לכם מקפיאה על השמרים. אסור לכם לבזבז את האנרגיות שלכם על קשרים שחוץ משברון לב, לא מעניקים לכם דבר.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


980 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל סרטן, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל סרטן 2011

תן ציון למאמר זה

3.33