מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל בתולה לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש [בשותפות עם מזל תאומים] [ויש כאלה האומרים: ארבע], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ושבע. הכוכב שמעניק לכם אינטליגנציה וחוש הומור הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל תאומים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטבעות" המסמל פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל – שוהם. צבע המזל– כחול. הסמל – נערה אוחזת זר [אלומה] של דגנים.

אתם מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים: בעלי ביקורת ושליטה עצמית: טהורים בגופכם ובנפשכם. חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים: ניחנתם בסבלנות, שקט נפשי והיגיון בריא: אתם נוהגים באיפוק ויוצרים את הקשר הרומנטי רק לאחר שנוצר הקשר הרוחני.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 4 בינואר רומזים כי אתם מושפעים מן האנרגיות של כוכב פלוטו הנחשב לגרם שמיים בעל אופי מסתורי, כפייתי ותוסס. התופעה מתריעה מפני סדקים שעלולים להיווצר במרקם העדין של היחסים הזוגיים. זה הזמן לספור בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מבקרים את מעשיו של בן הזוג.

11 בפברואר עד ה 18 במארס: צפויות אנרגיות שובבות. מקומות בילוי מוטרפים צופנים עבורכם מזל וריגושים בנתיבים שבינו לבינה. נראה כי אין לכם בעיה ליטול יוזמה ולקבוע את הכללים, גם אם אתם חורגים מהן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

3 באפריל עד ה 12 במאי: אנרגיות שובבות ופיקנטיות מציפות את נתיב החושניות שלכם. מופעי הירח מסמנים את פלוטו ככוכב משמעותי בהשפעתו על חייכם. יש בתופעה כדי לחזק את יחסיכם עם הסרטנים. הסגנון שלכם בתחום שבינו לבינה עלול לעצבן את המקנאים בכם, אך הוא בהחלט מרגש את האנשים הנכונים. הכוכבים נפטון וכירון מבשרים על פרשיות סודיות, כמו גם על מפגשים שהשתיקה יפה להם, בעיקר אצל אלה מכם המייחלים להרפתקאות. מישהו שנפרד מכם מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה: מצד שני, משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו ליצור קשר.

5 ביולי עד ה 9 בספטמבר: אנרגיות של יסוד מים זורמות אליכם ומביאות עימן מסרים מרתקים שצפויים לכם דווקא ממישהו המפורסם בקטעים הרפתקניים. נראה שאתם נמשכים אל בני המין השני המדיפים ניחוח של מסתורין ואדישות מסויגת. צפויה פריצתם של מכשולים רגשיים שהעיבו ושיבשו את איכות חייכם. אם שקלתם צעדים משמעותיים בתחום היחסים האישיים, זה הזמן להגשים מאוויי לב.

17 באוקטובר עד ה 20 בנובמבר: עיתוי מדהים למסע היכרויות אל תוך האינטרנט. תקופת החורף מחזירה אל חייכם אהובי לב שהקשר עימם הסתיים בטריקת דלת. אל תמהרו להתחבר עם מכרים מזדמנים, גם אם לכאורה אין לכם מה להפסיד. בימים אלה כדאי שתנהגו בסגנון של כבדהו וחשדהו.

25 בנובמבר עד סוף דצמבר: כוכב אוראנוס משקיף על נתיב החושניות שלכם, ומביא לתחום זה פרשיות בעלות גוונים עסיסיים ופיקנטיים. אז נכון שיש בתופעה משום פריצתן של מוסכמות, אך היא עשויה לתרום רבות להחזרת החיוך אל פניכם.

לב העניינים: הסגנון שלכם בתחום שבינו לבינה עלול לעצבן את אלה אשר מקנאים בכם, אך הוא בהחלט מרגש את האנשים הנכונים. מישהו שנפרד מכם מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה, מצד שני, משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו ליצור קשר. אם שקלתם צעדים משמעותיים בתחום היחסים האישיים, זה הזמן להגשים מאוויי לב. נראה שאתם נמשכים אל בני המין השני המדיפים ניחוח של מסתורין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1019 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל בתולה 2011

תן ציון למאמר זה

5.00