מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל מאזניים לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [בשותפות עם מזל שור], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמעניק לכם יופי, אהבה ויצירתיות הוא נוגה [בשותפות עם מזל שור]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך החרבות" המסמל הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל – ירקן. צבע המזל– תכלת. הסמל – זוג מאזניים.

אתם נמנעים ממריבות ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון: מקרינים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם: אתם בעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות: טיפוסים של שותפויות: בעלי טאקט רב וכישרון דיפלומטי: ניחנתם בתפיסה מהירה ובאינטליגנציה גבוהה: אתם בני-זוג מושלמים, מסורים ונאמנים.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה,  יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 9 בינואר צופנים קטעים מדליקים עבור ההרפתקנים שביניכם. נראה כי אתם עולים על נתיב שלא התגלה לעיניכם עד כה. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות שלכם.

14 בפברואר עד ה 6 במארס: האנרגיות משנות כיוון ולפתע אתם מתמודדים עם נהר של איכויות רגשיות שזורם אל גזרת מזלכם, הישר מן הכוכבים, וצופן בחובו שרשרת של אירועים שבעיניכם נראים תמימים לחלוטין, אך בעיני הצופה מן הצד הם עלולים לעורר רחשי קנאה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

7 באפריל עד ה 19 במאי: אנרגיות הפכפכות מציפות את חיי הזוגיות שלכם. נראה כי הדבר הטוב ביותר שביכולתכם לעשות בנוגע לחיי הלב והרגש, הוא פשוט ליטול לעצמכם פסק זמן למחשבה ולשיקול דעת. לאחר מכן, אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס שנושק לבית הזוגיות שלכם, ומשדר אליכם פיתויים חושניים שלא מן העולם הזה.

25 ביוני עד ה 12 ביולי: ייתכן כי תצטרכו ללכת על קטעים שאינכם מורגלים בהם. כוכבכם ונוס יונק עתה מגזרת שמיים בעלת אופי ביתי, שורשי, חמים, נעים, אימהי ומפנק. אם סבלתם ממחסור או חסך באהבה, זה הזמן למלא מצברים. התחום האישי מפגיש אתכם עם אדם הנענה לאתגר שהצבתם לו. אם אתם לא מתכוונים ברצינות, כדאי שתרדו מהפרשיה הזו.

14 ביולי עד ה 28 באוגוסט: אנרגיות אסרטיביות זורמות אליכם ומעודדות אתכם לבצע צעדים נועזים בתחום שבינו לבינה. בעצם, הן קוראות לכם ללכת עם ליבכם ולהתעלם מ – 'מה יגידו השכנים'. נראה כי זמן רב מדי הייתם שבויים בעקרונות שלא מתאימים לכם, מה שהעצים את משקעי הכעס והתסכול שלכם. אל תנסו למצוא איזון, עשו את שלכם והניחו למי שצריך לשקול את שיקוליו.

4 אוקטובר עד ה 17 בדצמבר: קטעים לא שגרתיים מעניקים אווירה חושנית. הסמיכות אל יום ההולדת מאפשרת לכם לפרוץ כבלים רגשיים ונפשיים. בילויים רומנטיים כדאי לכם לקיים במקומות שקטים ואינטימיים. מקומות סואנים והמוניים עלולים לקלקל לכם את שהושג בעמל רב. במקביל, יש לפקוח עין ולהיות עם האצבע על הדופק של היחסים. כל אלה הינם מחמת השפעתו התזזית והמחשמלת של כוכב אוראנוס על נתיב הזוגיות שלכם. מחווה משובבת לב מצידכם עשויה להעצים את הפופולאריות שלכם אצל בני המין השני. לכו עליה גם אם היא זקוקה להשקעה כלשהי.

לב העניינים: הדבר הטוב ביותר שביכולתכם לעשות בנוגע לחיי הלב והרגש, הוא פשוט ליטול לעצמכם פסק זמן למחשבה ולשיקול דעת. ייתכן כי תצטרכו ללכת על קטעים שאינכם מורגלים בהם. אם סבלתם ממחסור או חסך באהבה, זו שנה טובה למלא מצברים. עשו את שלכם והניחו למי שצריך לשקול את שיקוליו. התחום האישי מפגיש אתכם עם אדם הנענה לאתגר שהצבתם לו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1165 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל מאזניים 2011

תן ציון למאמר זה

0