מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל עקרב לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שמונה, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, שמונה וארבע. הכוכב שגורם לכם להיות מושכים ומרתקים הוא פלוטו. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת הגביעים" המסמל אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל – לשם. צבע המזל– בורדו. הסמל – עקרב מסתורי.

אתם רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים: מגנטיים ובעלי כוח משיכה: משיגים את שלכם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות: בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים: אמיצי לב, דבקים במטרותיהם, אינטואיטיביים: מעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 3 בינואר רוויים באנרגיות שמקורן בכוכב פלוטו הנחשב לכוכב תהומי, מסתורי וחושני. התופעה יוצרת התחדשות ביחסים הבין-אישיים ואף מסלקת עכבות במישור האינטימי. הולכות ומתפוגגות חרדות שווא ומתנדפות דאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שנסדקו לאחרונה.

19 בפברואר עד ה 7 במארס: אלה ימים רוויים באנרגיות הנובעות משליטו של נתיב הזוגיות שלכם [כוכב ונוס] אשר מבעבע בתוך מרק של רגשות בעלי אופי מקורי, חריג, מוטרף ולא שגרתי. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירה בחיזורים, גם אם שפע ההזדמנויות עלול לבלבל.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

14 באפריל עד ה 13 במאי: תופעה קוסמית מזרימה רעיונות גשמיים אל תוך חייכם הרומנטיים ומבשרת טובות עבור אלה מכם אשר תרים אחר התמסדות. אתם משגרים שליח של רצון טוב (כוכבכם פלוטו) לשכון ביסוד האדמה (גזרת מזל גדי) על מנת שיסייע לייצוב חייכם הרומנטיים אשר הסוערים לאחרונה.

20 במאי עד ה 12 ביוני: אנרגיות שמימיות מתסיסות את שביל החושניות. עיתוי מדהים לכל מי אשר חש חולשה כלשהי (פיסית או מנטאלית) במישור המדובר. השמש רומזת על אירועים עסיסיים בעלי אופי פיקנטי, אתם יודעים. התחום שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני ידרבן אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתפתחו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג.

21 ביולי עד ה 8 באוגוסט: אנרגיות קוסמיות מחזירות את השלווה אל חייכם. הרומנטיקה צפויה לזרום אל תוך נהר של דיבורים ושיחות. לפתע, אתם מוכנים להעמיד במבחן את אשר כה חששתם מפניו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתמהרו לנצל את השפעתו הממוזלת של כוכב מזל ששמו יופיטר, על נתיב הזוגיות שלכם. אם שקלתם התפייסויות לאחר מריבות אוהבים גדולות, זה הזמן להמר עליהן.

10 באוגוסט עד ה 12 בספטמבר: ההשקעה בהופעה שלכם, כמו גם בחידוש המלתחה, מתבררת כנכונה עבור 'לוק' צעיר וחזות שובת לב.

14 באוקטובר עד ה 9 בנובמבר: גם אם התנאים האובייקטיבים לא ממש מאירי פנים, נראה כי אנרגיות טובות זורמות אליכם מן הכוכבים ונוס [יופי ואהבה] ויופיטר [מזל יותר משכל]. טיפוסים שנהגו להעכיר את חייכם, יוצאים מהתמונה. הדברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתצטרכו להשקיע רבות. צפויות לכם שיחות נפש אל תוך הלילה עם ידידים שהפכו להיות אנשי סוד.

לב העניינים: התחום שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני ידרבן אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתפתחו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג. צפויה תקשורת טובה ביחסים שנסדקו לאחרונה. טיפוסים שנהגו להעכיר את חייכם, יוצאים מהתמונה. הדברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתצטרכו להשקיע רבות. תופעה קוסמית מזרימה רעיונות גשמיים אל תוך חייכם הרומנטיים ומבשרת טובות עבור אלה מכם אשר תרים אחר התמסדות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


843 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל עקרב 2011

תן ציון למאמר זה

1.00