מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל קשת לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שלוש, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, שלוש ותשע. הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה - הוא צדק [יופיטר]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטות" המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזלטופז. צבע המזל– סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ.

אתם טיפוסים שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגכם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם. ניחנתם במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה. אתם רודפי צדק ומגוננים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 7 בינואר פוגשים את כוכב יופיטר השולט בכם, כשהוא נצמד אל האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס. שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב.

8 בפברואר עד ה 7 במארס: מופעי הירח מפתים אתכם להתרפק על העבר, כמו גם על מי שאתם רוויים בגעגועים אליו. הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם. זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל. יש ביכולתכם להשתחרר מאזיקי ההיסטוריה, אך כדי שזה יקרה – תצטרכו להחליט ולחתוך.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

6 באפריל עד ה 4 במאי: נקודת המזל הקוסמית מעניקה לכם ברכה והצלחה, אך בתנאי שתשכילו להסתייע בה. צפויים לכם תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות: טלה, תאומים ועקרב. הבחירה האולטימטיבית שלכם אמורה להיות בכיוון התאומים.

12 במאי עד ה 15 ביוני: כוכב ונוס מפזז על פני נתיב הזוגיות שלכם, ומעודד אתכם ללכת על שידוכים ופגישות עיוורות. צפויות שיחות רבות בהן הצד השני מציג לכם שאלות פרובוקטיביות, אך במקום להיכנס למגננה, כדאי שתציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

2 ביולי עד ה 12 באוגוסט: קופידון פותח בפניכם מגוון של אפשרויות רומנטיות, לעיתים קוטביות אלו לאלו, אך מציע לכם לא ליטול סיכונים מוטרפים. צפויה קרן אור מאוששת עבור אלה מביניכם שחוו משבר נפשי אשר חולל שינויים גם במישור הפיסי. אל תמהרו לגבש דעה שלילית על מחזרים בעלי עיסוקים רוחניים, גם אם ממבט ראשון הם מותירים רושם של מנותקים מהמציאות.

4 באוקטובר עד ה 20 בדצמבר: אתם מתגוששים עם האנרגיות החושניות של מזל עקרב, אך זוכים בתמיכתו המסתורית של כוכב מסתורי ששמו פלוטו, הכול בסטייל של הפוך על הפוך. זו תקופה כבדה במקצת לתחום שבינו לבינה. נראה כי סבלנותכם פוקעת גם כאשר מדובר בויכוחים פעוטים. הדרך הטובה ביותר לעבור בשלום את הסיפורים האלה, היא לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים. בשל הסמיכות אל יום ההולדת, זה הזמן לחשוף אל האור משקעים רגשיים שהדחקתם משך שנים רבות, ולטפל בהם.

לב העניינים: שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. צפויים לכם תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות: טלה, תאומים ועקרב. הבחירה האולטימטיבית שלכם אמורה להיות בכיוון התאומים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1020 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל קשת, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל קשת 2011

תן ציון למאמר זה

3.50