מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011.



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל גדי לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא ארבע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, ארבע או שמונה. הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה - הוא שבתאי [סטורן]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך המטבעות" המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל– טורקיז. צבע המזל– חום. הסמל – יעלי עין-גדי.

אתם שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים: אינכם מתרגשים מקשיים: מתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון. רציניים, תכליתיים ובני זוג נפלאים בכל מה שקשור ביציבות ובנאמנות: חרוצים, יסודיים וקפדנים: אינכם שוגים באשליות, אינכם הוזים הזיות שווא: בחברת זרים אתם עלולים להתגלות כביישנים ומופנמים.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 7 בינואר אתם פוגשים אדם נחשק שמצליח לשכנע אתכם כי אתם יקרים לליבו. מכאן ואילך אתם צריכים לעזור לו לתרגם את הצהרותיו למעשים, בעיקר אם יש לכם כוונות רומנטיות לגביו. אז נכון שאתם לא הפסיכולוגים שלו, אבל נראה שהוא זקוק לעידודה של יד מכוונת.

2 בפברואר עד ה 19 במארס: אלת המזל מעניקה ברכה לזוגיות שלכם, אשר איכשהו תשפיע לטובה גם על מצבכם הפיננסי. אז נכון שבדרך כלל אתם נוטים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל עכשיו כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה כחסר סיכוי.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

9 באפריל עד ה 17 במאי: חוויות אינטימיות מעוררות בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם משאירים את הדברים בגדר של מחשבות והרהורים.

20 במאי עד ה 27 ביוני: נשלחת קרן שפע ארוכה מכוכב נוגה הישר אל כוכב סטורן השולט בכם. יש בתופעה הקוסמית כדי לרמוז על שרשרת של אירועים לא שגרתיים שמרפדים את קן האהבה שלכם. צפויות היכרויות מהירות וחולפות. אתם גולשים על גל חברתי חביב ונעים, אך גם כזה שאינו מותיר מזכרות כלשהן.

15 ביולי עד ה 12 באוגוסט: השמש יחד עם כוכב נוגה מבקרת בבוסתן הזוגיות שלכם, ומעודדת אתכם להסתייע בכלי התקשורת [אינטרנט] כדי לשפר ולהצהיל את היחסים שבינו לבינה. זו תקופה טובה להתפייס עם מי שהתחרו בכם על ליבו של נסיך חלומות, אך בתנאי שה – 'שלל' יישאר בידיכם. כל פעולה אחרת עלולה להזמין שידור חוזר של אותה תחרות.

20 באוגוסט עד ה 18 בספטמבר: אם ברצונכם לתפוס את המזל בקרניו, עשו זאת עתה מבלי להמתין לבשורות או שמועות שאמורות להגיע ממקומות רחוקים. התחום האישי צופן מהמורות ופיתויים. גם אם מישהו תופס לפתע רגליים קרות, הרי שאין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויותיכם בעתיד.

13 באוקטובר עד ה 11 בדצמבר: צפויים לכם ימים נפלאים בחברת מחזרים ילידי שור ועקרב, הודות לאנרגיות הטובות שזורמות אליכם ממזלות אלה. פגישות שקיימתם ושהולידו בליבכם ספקות גדולים, מתבררות כמוצלחות ביותר. נראה כי הצד השני התרשם מכם יותר מכפי שדמיינתם. זו זריקת עידוד לדימוי העצמי שלכם. אם אתם גוררים איתכם את זנבותיהן של פרשיות רומנטיות שהאכילו אתכם מרורים, זו הזדמנות ענקית להיפטר מזנבות אלה. כוכב נוגה שאחראי על האהבות שלכם ושל כולם, מעניק הזדמנויות מופלאות לאלה מכם שרווקותם נמאסה עליהם.

לב העניינים: חוויות אינטימיות מעוררות בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם משאירים את הדברים בגדר של מחשבות והרהורים. תופעה קוסמית רומזת על שרשרת של אירועים לא שגרתיים שמרפדים את קן האהבה שלכם. זו תקופה טובה להתפייס עם מי שהתחרו בכם על ליבו של נסיך חלומות, אך בתנאי שה – 'שלל' יישאר בידיכם. התחום האישי צופן מהמורות ופיתויים. גם אם מישהו תופס לפתע רגליים קרות, הרי שאין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויותיכם בעתיד.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


917 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגיה שנתית לאהבה מזל גדי 2011

תן ציון למאמר זה

0