מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011.



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל דלי לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא עשרים ושתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת עשרה, שבע ועשרים ושתיים. הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת החרבות" - המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל – טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים.

אתם הטיפוסים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים: ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים: לרוב יימצאו אתכם מרחפים בעולמות אחרים: אתם שונאים טיפשות, מוכנים לספוג הכול חוץ מכסילות ואווילות: נהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 9 בינואר צופים ים של פגישות והכרויות בוסריות בתחום שבינו לבינה. כדאי לכם להפגין ביטחון עצמי, גם במחיר של מה שעשוי להתפרש כיהירות. הניחו לצד השני להבין שיש לכם עוד הצעות בקנה. הנומרולוגיה צופה לכם הצלחה עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 6, הנחשב למספר מאוזן והרמוני.

5 בפברואר עד ה 16 במארס: מישהו שלא פגשתם זמן רב שב אל חייכם. גם אם יש לכם עימו חשבון לא סגור, כדי שתדחו את ההתדיינות לפעם אחרת. מיקומו של כוכב אוראנוס, שליטכם, מבשר על רוח הרפתקנית שקופצת עליכם. התופעה עלולה להוליד בחירות שגויות של בני זוג.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

19 באפריל עד ה 14 במאי: צפויות תחושות-בטן המוכיחות את עצמן, שלא כמו בתקופה שחלפה. אלה מכם הפועלים על פי קול-הפנימי, יזכו ברומנים בלתי אפשריים. קחו בחשבון כי מקננים בכם רגשות סותרים וקוטביים. צצה נטייה להרפתקנות, שבצידה אי-חשק לשלם את המחיר. אתם מתחברים עם מחשבות אסורות, אך עלולים להיות מוצפים ברגשי אשמה. נוצר היבט הרמוני בין כוכב אוראנוס השולט במזלכם, לבין כוכב ונוס השולט באהבה. מותר לכם לראות בתופעה מעין רמז שמבשר טובות לענייני הלב והרגש. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים יוצאי דופן.

9 ביולי עד ה 18 באוגוסט: צפויים ויכוחים משעשעים על אודות היחסים שבין שני המינים. נראה כי לעולם לא תצליחו להבין את הראש של הצד השני. מישהו שאתם רוצים בקרבתו, מתחיל להקשות על מערכת היחסים. ייתכן שאתם כה שקועים בסיפור הזה, עד שכדאי לכם להתייעץ עם ידידים אובייקטיביים. כוכב נפטון מעניק לכם הזדמנות נוספת לעורר קשר רומנטי שמשום מה לא הצליח להמריא. מותר לכם להתייחס לזה כאל חוויה מתקנת. סימני שאלה הופכים לסימני קריאה, וזה אומר ששיחקתם נכון בקלפיכם והבאתם את הצד השני למצב הרצוי לכם.

7 באוקטובר עד ה 16 בנובמבר: צפויים קשרים רומנטיים עם יוצרים ואמנים, כמו גם עם טיפוסים פילוסופיים. תחושות הבטן שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מצבים עדינים שאחרים כשלו בהם. אדם שהערכתם כסתמי, מתברר כשנון ומשעשע. צפויים להתעופף ניצוצות המזכירים סיפור בסגנון של אהבה ממבט שני. קשר אישי שבעינכם נתפס כידידותי ולא מחייב, עשוי להיתפס כמשמעותי בעיני הצד השני.

לב העניינים: מישהו שלא פגשתם זמן רב שב אל חייכם. גם אם יש לכם עימו חשבון לא סגור, כדי שתדחו את ההתדיינות לפעם אחרת. אלה מכם הפועלים על פי קול-פנימי, יזכו ברומנים קסומים. קחו בחשבון כי מקננים בכם רגשות סותרים וקוטביים. אתם מתחברים עם מחשבות אסורות, אך עלולים להיות מוצפים ברגשי אשמה. אדם שהערכתם כסתמי, מתברר כשנון ומשעשע. צפויים להתעופף ניצוצות המזכירים סיפור בסגנון של אהבה ממבט שני.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


996 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל דלי2011

תן ציון למאמר זה

4.50