מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011.



לתחזית שנתית לאהבה  2012 למזל דגים לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שבע [ויש האומרים: אחת עשרה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: עשרים ושתיים, אחת עשרה או שבע. הכוכב שמעניק לכם אנרגיה רומנטית, כמו גם כישרונות יצירתיים - הוא נפטון. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך הגביעים" המייצג אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזלאקוומארין. צבע המזל– ירוק. הסמל – זוג דגים.

אתם יצירתיים, אמנותיים, ביישנים ומופנמים: טוב ליבכם הוא משהו שאפשר לעשות עליו אופרת סבון: מה שהכי מעניין אתכם זו האהבה: כשאתם מאוהבים אתם אוהבים עם כל הנשמה ועם כל החושים, ולפעמים אתם כל-כך נסחפים באהבתכם עד שנדמה שתיכף אתם עלולים לטבוע.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2011?

הימים שסביב ה 8 בינואר צופים כי אדם בעל כריזמה ירמוז על כוונותיו לגביכם. ראו בזה מחמאה, אך אל תסכימו למצב לפיו אתם אמורים להשקיע בקשר, בעוד שהוא עצמו אינו מתחייב לתמורה כלשהי. מחזר המשקיף מן הצד ינסה לפתות אתכם להרפתקה. עכשיו יותר מתמיד, אתם מוכנים לקפוץ על עגלת ההתנסויות. מישהו נבהל מן הקצב שאתם מכתיבים: מצד שני, גם בנסיבות אחרות הוא לא ממש בנוי לסיפור מחייב.

 14 בפברואר עד ה 23 במארס: אל תאמינו למי שמספר לכם שהוא נקרע בין שני עולמות, שזה אומר: ביניכם לבין מישהו אחר. השתדלו להימנע ממצבים לפיהם הצד השני רוקד על שתי חתונות, בעוד שמכם הוא מצפה להתנהגות שונה בתכלית. צפויות בשורות טובות לאלה מכם המייחלים לקשר רומנטי יציב ושפוי. אל תסתפקו ברמזים מעורפלים, זה הזמן שלכם 'להכות על הברזל בעודו חם'.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

12 באפריל עד ה 18 במאי: הצעה שתיראה לכם כאילו הגיעה מעולם הזוי, תבשר את תחילתו של קשר מרטיט ומרגש. ייתכן שאתם עורכים היכרות עם מה שנראה כמו הנפש התאומה שלכם. הנתיב הנומרולוגי מאיר פניו ליחסיכם הרומנטיים עם אנשים אשר המספר 22 מופיע בתאריך לידתם, או עם אלה אשר הוא עולה כתוצאה מצירוף אותיות שמם. דבר מה שגרם לכם לחשוש מפני משבר ביחסים, נעלם מהשטח. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שלא תכניסו רעיונות מוטרפים לראש של הצד השני.

 4 ביולי עד ה 14 באוגוסט: תופעה הקוסמית קוראת לכם להשקיע בזוגיות ולא לקבל את בני זוגכם כאילו היו מובנים מאליהם. היחסים הבין אישיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של קצרים וחוסר אמון. פעילות משותפת תצליח לגשר על הפערים. נראה כי גם הצד השני מבין שלא כדאי לו לגעת בנקודות רגישות. צפויות הזדמנויות מוטרפות אשר רכיב המזל שבהן הינו דומיננטי יותר מכל רכיב אחר. כוכב כירון רומז על החלמה מהירה ללבבות שבורים. מי שמאוהב בכם יחפש אנשי קשר שיתווכו בינו לביניכם, מצד שני, לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד.

10 באוקטובר עד ה 26 בדצמבר: אתם צופים בכוכב מארס שבא להתארח בנתיב הזוגיות שלכם, שזו תופעה קוסמית שמרעיפה ברכה על חובבי האקשן והריגושים שביניכם, אך לא ממש תורמת למבקשים למסד את אהבתם. התרחקו מקשרים עם אנשים שליבם מובטח לאחרים, כמו גם מאלה שמסיבות אובייקטיביות אינם יכולים להחזיר לכם אהבה.

לב העניינים: אל תסכימו למצב לפיו אתם אמורים להשקיע בקשר, בעוד הצד השני אינו מתחייב לתמורה כלשהי. מחזר המשקיף מן הצד ינסה לפתות אתכם להרפתקה. עכשיו יותר מתמיד, אתם מוכנים לקפוץ על עגלת ההתנסויות. השתדלו להימנע ממצבים לפיהם הצד השני רוקד על שתי חתונות, בעוד שמכם הוא מצפה להתנהגות שונה בתכלית. צפויות הזדמנויות מוטרפות אשר רכיב המזל שבהן הינו דומיננטי יותר מכל רכיב אחר. מי שמאוהב בכם יחפש אנשי קשר שיתווכו בינו לביניכם, אך לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


984 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2011, הורוסקופ שנתי לאהבה 2011, הורוסקופ לאהבה 2011, תחזית אסטרולוגיה שנתית לאהבה מזל דגים 2011, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

4.33