מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל טלה לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר:  דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא תשע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, תשע או שלוש. הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מאדים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא מלך השרביטים המסמל קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל– יהלום. צבע המזל– אדום. הסמל – ראש של איל.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, הכוכב שלכם שקוראים לו מאדים, מתנדנד בין המזלות גדי ודלי. זה אומר שצפויים לכם אחלה יחסים עם כל אלה שהם גדיים או דליים. זה גם אומר שאתם לא צריכים לעשות חשבון למי שמתבשל במיץ של עצמו ועושה קולות של אדיש. אתם תרגישו צורך להיות כל הזמן בתנועה, מה שמזמין המון נסיעות וטיולים מטריפים. בקטע השני של התקופה, כוכבכם מאדים נשלף ממזל דלי ופולש אל מזל דגים ואל יסוד המים הנחשב ליסוד רגיש, רומנטי וחולמני. עושה רושם שהדברים מתחילים לזוז עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו על הפנים. רק שעכשיו צריך לעבור מדיבורים לאקשן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: זו תחילתה של שנה אסטרולוגית בה מזל טלה מוביל את מסיבות האביב. נפתח לכם צ'אנס ענק להשתחרר מכל מיני מחסומים רגשיים, אם זה באמת מה שבראש שלכם. אתם מצליחים לעודד ידיד שהקטע הרומנטי הכניס אותו לבלגאנים, סבבה, רק תיזהרו שלא יהפוך אתכם לכותל הדמעות הפרטי שלו, ואם כבר – אז כדאי שלא תצאו מזה אשמים במשהו. בקטע השני של התקופה, הכוכב שלכם שהוא מאדים, קופץ לביקור במזל שור שמסדר בשבילכם אנרגיות רומנטיות ויצירתיות.  מגיעות רכילויות ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתעבירו ערוץ.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכב מאדים, שליטכם, שזורם במזל תאומים שנותן לכם ים של קסם אישי בצירוף הצלחה בכל תחום חברתי שבא לכם עליו. רמזים שזרקתם למישהו, חוזרים אליכם עם תשובה מהממת. מצד שני, יש מצב שהתשובה שלו כבר תופסת אתכם מתעסקים עם משהו בכלל אחר, אבל זו כבר הבעיה שלו, לא שלכם. בקטע השני של התקופה, אתם רואים איך כוכב אוראנוס נכנס אל תוך גזרת מזלכם, ואיך הכוכב שלכם מאדים מתארח במזל סרטן. הקטעים האלה מסדרים לכם אחלה הזדמנויות ליחסי חברות עם שבט הסרטנים, כמו גם עם הדליים שבין כה נשלטים על ידי כוכב אוראנוס.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף וגם את הכוכב שלכם מאדים שמרגיש טוב תחת הכתר של מזל אריה בו הוא מתארח ממש עכשיו, מה שתורם לכם יחסים מופלאים עם האריות ועם הלביאות. אם עד עכשיו שיחקתם אותה קצת לא אתם וקצת מושפעים ממישהו אחר, אז עכשיו תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית. בקטע השני של התקופה, אתם פוגשים כוכב שקוראים לו יופיטר והוא נחשב לכוכב עם הרבה מזל שמביא לכם ריגושים בחברת כל אלה שנולדו במזלות שור או קשת. אל תבזבזו את הזמן שלכם על דיבורים והתייעצויות. אם בא לכם על מישהו, אז ישר תגידו את זה.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו צפויים לכם אחלה יחסים עם הגדיים והדליים. אתם תרגישו צורך להיות כל הזמן בתנועה, מה שמזמין המון נסיעות וטיולים מטריפים. אתם לא צריכים לעשות חשבון למי שמתבשל במיץ של עצמו ועושה קולות של אדיש. נפתח לכם צ'אנס ענק להשתחרר מכל מיני מחסומים רגשיים. אל תבזבזו את הזמן שלכם על דיבורים והתייעצויות. אם בא לכם משהו או מישהו, תגידו את זה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1071 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל טלה 2011, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011

תן ציון למאמר זה

0