מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל שור לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [ בשותפות עם מזל מאזניים], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמביא לכם אהבה הוא נוגה [בשותפות עם מזל מאזניים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטבעות" המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזלספיר. צבע המזל– וורוד. הסמל – ראש של שור.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, הכוכב שלכם שקוראים לו נוגה, משוטט במזל קשת שמביא לכם המון הצלחות בקטעים של מקובלות ופופולאריות חברתית, וגם משדך לכם שידוכים רומנטיים עם אלה שנולדו במזל הזה. הסיפור הרומנטי הולך לזרוק אתכם אל קטעים שבהם אתם מתחרים על ליבו של מישהו. ברגע הראשון אולי תרצו לברוח, אבל הכי כדאי שתעמידו את עצמכם במבחן. בקטע השני של התקופה, כוכבכם נוגה עובר אל מזל דלי ותופס ראש טוב עם אנרגיות בעלות אופי מקורי, מהמם ומוטרף. אתם אפילו ממציאים משהו שמביא לכם המון מחמאות. רעיונות שפעם התייחסתם אליהם כאילו סתם כאלה, מדליקים עליכם את האובייקטים הנכונים. כדאי שתתעלמו מטיפוסים שלא יודעים לפרגן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם קולטים את השמש שגולשת אליכם ממזל טלה ומביאה איתה המון מקובלות ופופולאריות חברתית. עושה רושם שזו תקופה בה תצטרכו ללמוד כיצד לקבל מחמאות. זה בגלל שלפעמים אתם חושדים באלה שמעניקים לכם אותן. בחצי השני של התקופה הזו, אתם מארחים בגזרת מזלכם את כוכב מאדים שמעניק לכם מרץ, התלהבות ואחלה אנרגיות – כמו גם את כוכב יופיטר שמבשר עבורכם על מזל מהמם ומפתיע. זו תקופה חלומית עבור אלה מכם שנמשכים אל קטעים סודיים, אתם בטח יודעים במה מדובר.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכב נוגה שלכם שמתארח במזל סרטן, שמתייחסת ברצינות רבה לעניינים שלכם שקשורים במשפחה שלכם, כמו גם מביאה מזל גדול לאחים שלכם. אתם מקבלים הצעות שאיך שלא מסתכלים עליהן, יש בהן מחמאות לסטייל שלכם. בקטע השני של התקופה, אתם מוזמנים לגלוש על האנרגיות המדהימות של כוכב יופיטר שתופס ראש בגזרת מזלכם. זה אומר שיהיה לכם המון מזל, בלי שתתאמצו יותר מדי. מישהו שתלטן עלול להפריע לכם בניסיונות שלכם להתחבר עם אנרגיה מקורית שזורמת באישיותכם. תצאו גדולים אם תשכנעו אותו שגם הוא יכול להרוויח מזה.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ועושה רושם שכוכבכם נוגה מקיים קשר חלומי האנרגיות של כוכב מרקורי השולט בילידי מזל תאומים. בימים האלה לא כדאי שתהיו יותר מדי ספונטאניים, בעיקר אם בראש שלכם לצאת לטיול גדול. תכננו הכול בהמון רצינות. זו תקופה טובה גם לקשרים עם התאומים. בחצי השני של התקופה הזו, אתם רואים איך יופיטר מדליק קשרים טובים ביניכם לבין ילידי המזלות טלה וקשת. עושה רושם שתצליחו להרים אירוע חברתי שהיו גם כאלה שאמרו שאולי תיכשלו בו. עכשיו הם יאכלו לעצמם את הלב.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו הכוכבים מביאים לכם המון הצלחות בקטעים של מקובלות ופופולאריות חברתית, וגם משדכים לכם שידוכים רומנטיים עם הקשתים. הסיפור הרומנטי הולך לזרוק אתכם אל קטעים שבהם אתם מתחרים על ליבו של מישהו מהמם. ברגע הראשון אולי תרצו לברוח, אבל הכי כדאי שתעמידו את עצמכם במבחן. מישהו שתלטן עלול להפריע לכם בניסיונות שלכם להתחבר עם האנרגיה המקורית שזורמת באישיותכם. תצאו גדולים אם תשכנעו אותו שגם הוא יכול להרוויח מזה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1123 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל שור 2011

תן ציון למאמר זה

0