מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל תאומים לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש בשותפות עם מזל בתולה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ולפעמים גם שבע. הכוכב שמעניק לכם קסם אישי הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל בתולה]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך החרבות" המסמל רומנים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל– אגת. צבע המזל– צהוב. הסמל – זוג תאומים

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, הכוכב שלכם ששמו מרקורי, נצמד אל האנרגיות של נקודה בשמיים שקוראים לה 'נקודת המזל'. נקודת המזל הולכת ללוות אתכם עוד המון זמן, ותמשיך להביא לכם צ'אנסים רומנטיים שפעם התביישתם אפילו לחשוב עליהם. בקטע השני של התקופה, כוכבכם מרקורי חולף ועובר אל מקום בשמיים שבוער באש גדולה, ונצמד שם אל האנרגיות של כוכב שקוראים לו יופיטר. אם אתם רוצים שיבואו לכם קטעים מוטרפים, תצטרכו לשנות קצת את ההרגלים שלכם בכיוון קצת יותר ספונטאני. כל מה שתשקיעו עכשיו בחברים שלכם, יחזור אליכם בגדול.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי זה, אתם מסתכלים ב – 'נקודת המזל' שעוזרת לכם להצליח אפילו בקטעים רומנטיים שפחדתם שלא יצליחו לכם. גם אם אתם דלוקים על מקום בילוי מסוים אחד, כדאי שתתנו צ'אנס למקומות בילוי שעד עכשיו לא קפצתם אליהם. צפויים להגיע מסרים והצעות שיזרקו אתכם בכיוון. בחצי השני של התקופה, אתם מארחים בגזרת מזלכם את השמש שמבשרת על פתיחתה של תקופה חדשה בחייכם, כמו גם את הכוכבים מרקורי ונוגה שמביאים איתם התחדשות רומנטית. רעיונות שלא חשבתם עליהם, יכולים לעשות משהו טוב לקשרים שלכם עם בני המין השני. יש מצב שהמציאות עולה על כל מה שפרגנתם לעצמם בדמיונכם.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם מרקורי שמתארח במזל אריה, שמבטיח הצלחות לאלה מכם שחולמים להתפרסם בזכות כישרון יצירתי או, אפילו, על הבמה או על מסלול הדוגמנות. ללא שום סיבה מיוחדת, אתם תרגישו כאילו העולם קטן עליכם וכי לעומת ההשקעות שלכם, אתם לא מקבלים מספיק בחזרה. זה טבעי שאתם מרגישים ככה, אבל אל תלכו עם זה עד הסוף. בחצי השני של התקופה, תצטרכו להשקיע קצת יותר בסיפר הרומנטי, מה שאומר לתפוס יוזמה, ולא לשבת רגל על רגל ולחכות לניסים.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ואת כוכבכם מרקורי שמתחבק עם כוכב נוגה ששולט באהבה, ביופי וביצירתיות. כוכבים משגעים מרחפים עכשיו מעל השביל הרומנטי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו את התופעה לשידוכים ולהיכרויות מדליקות. בחצי השני של התקופה, אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס שמזמין אל חייכם פרשיות שלא מן העולם הזה, כמו גם קשרים טובים עם ילידי שבט הדליים. צפויה תחושה גופנית תוססת מהרגיל, יחד עם זינוק במראה ובהופעה, ללא צורך בהשקעה מיוחדת. הגוף משפיע על הנפש וכתוצאה מכך אתם מוכנים לתת סיכוי לקטעים שקצת פחדתם להתפדח איתם.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: אם אתם רוצים שהשנה יבואו לכם קטעים מוטרפים, תצטרכו לשנות קצת את ההרגלים שלכם בכיוון קצת יותר ספונטאני. תצטרכו להשקיע קצת יותר בסיפר הרומנטי, מה שאומר לתפוס יוזמה, ולא לשבת רגל על רגל ולחכות לניסים. כל מה שתשקיעו עכשיו בחברים שלכם, יחזור אליכם בגדול. גם אם אתם דלוקים על מקום בילוי מסוים אחד, כדאי שתתנו צ'אנס למקומות בילוי שעד עכשיו לא קפצתם אליהם. צפויות הצלחות לאלה מכם שחולמים להתפרסם בזכות כישרון יצירתי או, אפילו, על הבמה או על מסלול הדוגמנות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1047 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל תאומים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011

תן ציון למאמר זה

0