מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל סרטן לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: ארבע, שתיים ושמונה. הירח שולט ברגשותיכם וגורם להם להיות סוערים ורומנטיים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך הגביעים" המסמל אהבות חמות ואינטימיות. תכשיט המזל – פנינה. צבע המזל– כסף. הסמל – סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, 'נקודת המזל' העולמית הולכת להשפיע על החיים הרומנטיים שלכם. יחד עם זה, צפוי לכם חיזור מצד מישהו שהראש שלו מלא שטויות והוא לא ממש סגור על עצמו. אתם לא ממש צריכים את הסיפור הזה, ככה שכדאי לכם לנפנף אותו. בחצי השני של התקופה, אתם תופסים עצבים על כוכב שקוראים לו פלוטו שמביא שמשגע אותכם בגלל מישהו שמקנא בכם. אם תשחקו נכון את המשחק שלכם, תצליחו להרגיע את המישהו הזה ואולי, אפילו, להעביר אותו לצד שלכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם מארחים המון כוכבים [שמש, מרקורי, מאדים, יופיטר ואוראנוס] במפה האסטרולוגית שלכם שאחראית על ההצלחות שלכם בתחום החברתי. אתם מתחילים להתעניין בתחביב מדהים שאף אחד לא מבין מה מצאתם בו, אבל הוא נותן לכם המון סיפוק. צפויות אחלה תוצאות שתגרומנה לאנשים להתפעל מכישרונותיכם. בחצי השני של התקופה, אתם מכינים את עצמכם לקלוט את השמש שתבשר על חגיגות יום ההולדת שלכם בתוך החופש הגדול, כמו גם על אפשרות לבצע שינויים מדליקים בחיים שלכם. למרות שאתם מודאגים, צפויה תקופה חלומית לאנשים שאתם אוהבים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתתייעצו המון עם ההורים שלכם, בכל תחומי החיים שלכם.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ שההתחלה שלו מבשרת על חודש ימי ההולדת, כמו גם על פרידה מפרשיות שסיבכו לכם את החיים. השמש ונוגה במזל סרטן, מבטיחים קשרים רומנטיים שיש להם עתיד ותכלס. כל זה רומז לכם לא לבזבז את האנרגיות שלכם על קשרים שחוץ מלב שבור, לא מביאים לכם כלום.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף, ועושה רושם שכוכב ששמו נפטון מביא מזל לאלה מכם שרוצים להשקיע בכישרונות יצירתיים ואמנותיים. צפויה הצעה שמזכירה לכם תחביב שכבר עסקתם בו פעם, אבל עכשיו הוא חוזר אליכם עם הרבה יותר הצלחות. בחצי השני של התקופה, אתם מארחים את כוכב נוגה בקטעים הרומנטיים שלכם, שזו תופעה שמביאה לכם הופעה הורסת ולוק מדהים שתצטרכו לנצל ביחסים שבין בנים לבנות. באות לכם הזדמנויות שמאפשרות לכם להשתחרר מיחסים שלא ממש הצליחו. צפויות שיחות בנושא.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו אתם מתחילים להתעניין בתחביב מדהים שאף אחד לא מבין מה מצאתם בו, אבל הוא נותן לכם המון סיפוק. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתתייעצו עם ההורים שלכם, בכל תחומי החיים שלכם. כוכב ששמו נפטון מביא מזל לאלה מכם שרוצים להשקיע בכישרונות יצירתיים ואמנותיים. כוכב נוגה משפיע על הקטעים הרומנטיים שלכם, שזו תופעה שמביאה לכם הופעה הורסת ולוק מדהים שתצטרכו לנצל ביחסים שבין בנים לבנות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1057 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל סרטן, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגיה לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל סרטן 2011

תן ציון למאמר זה

0