מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל אריה לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר:  דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא אחת, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: חמש, אחת ושבע. הכוכב שלכם הוא השמש המעניקה לכם עוצמה ויכולת מנהיגות. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטות" המסמל פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים ומפוארים. אבן המזל– אודם. צבע המזל– זהב. הסמל – ראש של אריה מלך היער.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, השמש השולטת במזלכם, מביאה לכם הצלחות בקטעים שקשורים בכסף ובמתנות. אם היה לכם בראש לקנות משהו ממש יקר, עכשיו זה הזמן לעשות את זה. בחצי השני של התקופה, כוכב אהבה ששמו נוגה [ונוס] משפיע על החיים הרומנטיים שלכם. פרשיית אהבה ספונטאנית ולא מתוכננת, מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם אוהבים. יש מצב שלהבין, זה אומר גם לסלוח.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של קטע אביבי זה, אתם מושפעים מכוכב חולמני שקוראים לו נפטון. זה אומר שאתם נמשכים אל מחזרים שלא דופקים חשבון ושהראש שלהם מוטרף קצת. זה יכול להיות סבבה, רק אל תיקחו על עצמכם סיכונים מיותרים ובכלל, כדאי שתתייעצו עם ההורים. אם נוצרים ויכוחים, כדאי שתקשיבו למבוגרים שיש להם ניסיון עם קטעים שכאלה. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת ביקורו של כוכב ששמו מרקורי במזלכם, שזו תופעה שמזרימה מזל וברכה אל המנהיגים החברתיים שביניכם, כמו גם אל אלה מכם שמארגנים מסיבות. זו אחלה תקופה לרעיונות לא שגרתיים. אנרגיה שמגיעה מכוכב מרקורי יוצרת מצבים שרק השמיים הם הגבול שלהם. בחצי השני של התקופה אתם צופים בשמש השולטת בכם, כיצד היא מסתכלת עליכם מתוך גזרת שמיים שנונה וביקורתית. זה אומר שכדאי לכם לתת לאנשים קצת יותר מחמאות, וקצת פחות להיות ביקורתיים, אבל איך שבראש שלכם.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ואת השמש השולטת בכם שמבקרת במזל מאזניים ועושה טוב לאלה מביניכם שחולמים על עתיד בתחומי יופי ואופנה כמו תמרוקים ובוטיקים. היחסים שבין בנים לבנות מצליחים לתפוס גובה, ואתם משדרים על גל אחד עם הצד השני. בחצי השני של התקופה, אתם פוגשים את כוכב נפטון חוזר אל האהבות שלכם, ומסדר מקצה שיפורים [חוויה מתקנת] לפרשיות רומנטיות שלא ממש הצליחו לכם. צפוי אקשן גדול יותר מזה שיש לכם היום, גם אם אתם חושבים שממש עכשיו אתם כבר נוגעים בשמיים.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו פרשיית אהבה ספונטאנית ולא מתוכננת, מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם אוהבים. אתם נמשכים אל מחזרים שלא דופקים חשבון ושהראש שלהם מוטרף קצת. זה יכול להיות סבבה, רק אל תיקחו על עצמכם סיכונים מיותרים ובכלל, כדאי שתתייעצו עם ההורים. כדאי לכם לתת לאנשים קצת יותר מחמאות, וקצת פחות להיות ביקורתיים. זו שנה עם אקשן גדול יותר מזה שיש לכם היום, גם אם אתם חושבים שממש עכשיו אתם כבר נוגעים בשמיים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1040 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגיה לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל אריה 2011

תן ציון למאמר זה

0