מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל בתולה לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש [בשותפות עם מזל תאומים] [ויש כאלה האומרים: ארבע], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ושבע. הכוכב שמעניק לכם אינטליגנציה וחוש הומור הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל תאומים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטבעות" המסמל פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל– שוהם. צבע המזל– כחול. הסמל – נערה אוחזת זר [אלומה] של דגנים.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, כוכב חמה השולט בכם, מקיים קשרים מדהימים עם כוכב ששמו פלוטו שיש לו אופי מסתורי ואפילו קצת מוזר. הקטע הזה מעודד אתכם להיות נחמדים גם כלפי אלה שמקנאים בכם, וגם כלפי אלה שלא מפרגנים לכם. זה הזמן לספור בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מדברים. רק טוב יבוא לכם מהנחמדות הזו. בחצי השני של התקופה, אתם מקבלים ים של אנרגיות שבאות לכם מן השמש, כמו גם מכוכבים ששמם כירון ומאדים. מקומות בילוי מוטרפים מביאים לכם מזל וריגושים. עושה רושם שאין לכם בעיה לתפוס יוזמה, גם אם אתם לא ממש הולכים על הכללים המקובלים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, סיבוביי הירח שחוזרים על עצמם, מסמנים את פלוטו ככוכב משמעותי בהשפעה שיש לו על חייכם. הסיפור הזה מחזק את יחסיכם עם הסרטנים. הסטייל שלכם בקטעים שבין בנים לבנות, עלול לשגע את אלה שמקנאים בכם, אבל הוא בהחלט מצליח לרגש את מי שאתם רוצים שיתרגש מכם. בחצי השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים כירון ונפטון זורמים בכיוון האהבות שלכם, ורומזים על קטעים סודיים שיותר טוב לשמור בלב ולא לפטפט עליהם. מישהו שנפרד מכם חושב פעם נוספת על הסיבות שהביאו לפרידה. יש מצב שהוא מתחרט ורוצה לחזור.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכב חמה שעושה דברים טובים בשביל אלה מביניכם שבא להם על פעולות של התנדבות למען אנשים שזקוקים להם. יש מצב שאתם נמשכים אל בני המין השני שמשחקים אותה בפוזה של אדישים. בחצי השני של התקופה, אתם עושים עיניים לשמש שמבשרת על תקופת ימי ההולדת, כמו גם על התנדפותם של מכשולים רגשיים שסיבכו לכם את החיים. אם חשבתם על צעדים משמעותיים בתחום היחסים האישיים, זה הזמן להגשים חלומות.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ואת כוכב מאדים מתארח בתוך החלומות שלכם, ומחזיר אל חייכם אהובי לב שהקשר איתם הסתיים בטריקת דלת. אל תמהרו להתחבר עם סתם מוטרפים, גם אם נדמה לכם שאין לכם מה להפסיד. בימים אלה כדאי שתנהגו בסטייל של כבדהו וחשדהו. בחצי השני של התקופה, אתם פוגשים בכוכב אוראנוס שמביא איתו דרישת שלום ממישהו שנמצא במרחקים ואולי, אפילו, בחו"ל.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו מקומות בילוי מוטרפים מביאים לכם מזל וריגושים. עושה רושם שאין לכם בעיה לתפוס יוזמה, גם אם אתם לא ממש הולכים על הכללים המקובלים. כדאי שתהיו נחמדים גם כלפי אלה שמקנאים בכם, וגם כלפי אלה שלא מפרגנים לכם. צפויים קטעים סודיים שיותר טוב לשמור בלב ולא לפטפט עליהם. מישהו שנפרד מכם חושב פעם נוספת על הסיבות שהביאו לפרידה. יש מצב שהוא מתחרט ורוצה לחזור. צפויים דברים טובים עבור אלה מביניכם שבא להם על פעולות של התנדבות למען אנשים שזקוקים להם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1427 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל בתולה 2011

תן ציון למאמר זה

0