מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל מאזניים לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [בשותפות עם מזל שור], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמעניק לכם יופי, אהבה ויצירתיות הוא נוגה [בשותפות עם מזל שור]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך החרבות" המסמל הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל– ירקן. צבע המזל– תכלת. הסמל – זוג מאזניים.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, כוכב ונוס השולט בכם, דופק קשרים בסבבה עם כוכב מדליק ששמו יופיטר. צפויים קטעים מדליקים לאלה מביניכם שיש להם ראש טוב. יש מצב שאתם עולים על אוצר שלא התגלה לעיניכם עד כה. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לתפוס כיוון אישי. אל תמהרו לפסול אותו רק בגלל שהוא לא מסתדר עם המוסכמות שלכם. בקטע השני של התקופה, אתם מתמודדים עם זרם של אנרגיות רומנטית שזורם אל מזלכם ישר מן הכוכבים יופיטר, מרקורי, ונוס ומארס. צפויה לכם שרשרת של קטעים שבעיניכם נראים מה-זה תמימים, אבל בעיניים של מי שמסתכל מן הצד, הם עלולים לעורר קנאה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של קטע אביבי זה, אתם מושפעים מן האנרגיות של כוכב פלוטו שנמצא במזל גדי וממקד את תשומת הלב שלכם [איך לא] בגדיים. יש מצב שהדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות בנוגע לחיי הלב והרגש, זה פשוט לקחת לעצמכם פסק זמן למחשבה ולשיקול דעת. בקטע השני של התקופה, אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס שעבר להתגורר בספינת האהבה שלכם, ומשדר אליכם פיתויים רגשיים וסודיים שלא מן העולם הזה.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם ונוס שנמצא עכשיו בנקודה בשמיים שיש לה אופי ביתי, שורשי, חמים, נעים, אימהי ומפנק. אם סבלתם ממחסור וחסך באהבה, זה הזמן למלא את המצברים שלכם. התחום האישי מפגיש אתכם עם מישהו שמוכן לאתגר שזרקתם לו. אם אתם לא מתכוונים ברצינות, כדאי שתרדו מהפרשיה הזו. בחצי השני של התקופה, אתם צופים בכוכבכם נוגה שמעודד אתכם ללכת על צעדים נועזים בתחום שבינו לבינה. בעצם, הוא קורא לכם ללכת עם הלב שלכם ולהתעלם מ – 'מה יגידו החברים'.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ויש מצב שכל מה שקורה עם השמש במזלכם, יחד עם חגיגות יום ההולדת – עוזרים לכם לפרוץ כבלים רגשיים ונפשיים. בילויים ומסיבות כדאי לכם לקיים במקומות שקטים ואינטימיים. מקומות סוערים והמוניים עלולים לקלקל לכם את מה שלקח לכם המון זמן להשיג. בחצי השני של התקופה, כדאי לכם לשים עין ולהיות קצת חשדניים ביחסים הרומנטיים, בגלל השפעתו המופרעת והמחשמלת של כוכב אוראנוס על כל מה שקורה לכם ביחסי בנים ובנות. רעיונות משוגעים מצידכם יכולים להגביר את הפופולאריות שלכם בקטע החברתי. לכו עליהם גם אם תצטרכו להתווכח עם מי שלא מפרגנים.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לתפוס כיוון אישי. אל תמהרו לפסול אותו רק בגלל שהוא לא מסתדר עם המוסכמות. צפויה לכם שרשרת של קטעים שבעיניכם נראים מה-זה תמימים, אבל בעיניים של מי שמסתכל מן הצד, הם עלולים לעורר קנאה. התחום האישי מפגיש אתכם עם מישהו שמוכן לאתגר שזרקתם לו. אם אתם לא מתכוונים ברצינות, כדאי שתרדו מהפרשיה הזו. יש מצב שהדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות בנוגע לחיי הלב והרגש, זה פשוט לקחת לעצמכם פסק זמן למחשבה ולשיקול דעת.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1111 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל מאזניים 2011

תן ציון למאמר זה

0