מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל עקרב לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

 על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שמונה, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, שמונה וארבע. הכוכב שגורם לכם להיות מושכים ומרתקים הוא פלוטו. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת הגביעים" המסמל אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל – לשם. צבע המזל– בורדו. הסמל – עקרב מסתורי.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, הכוכב שלכם פלוטו, נותן חיבוק גדול לאנרגיות של נקודת המזל העולמית. האנרגיה מביאה התחדשות ביחסים הבין-אישיים ואפילו מנפנפת עכבות בקטע הרגשי. הולכות ומתנדפות חרדות ודאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שהתקלקלו לאחרונה. בחצי השני של התקופה, המלך של ספינת האהבה שלכם [כוכב ונוס] מציץ מתוך מרק של אנרגיות בעלות אופי מקורי, חריג, מוטרף ולא שגרתי. אלה מכם שאין להם פרטנר, הולכים לתפוס תקופה עם ים של חיזורים, גם אם יותר מדי ההזדמנויות עלול לבלבל.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם משגרים שליח של רצון טוב [כוכבכם פלוטו] אל תוך יסוד האדמה [גזרת מזל גדי] בשביל שיעזור לכם להרגיע חייכם הסוערים. באות לכם הזדמנויות שמאפשרות לכם לנצל את שעות הפנאי לתחביבים מטריפים. בחצי השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים נוגה ומרקורי שמסדרים עבורכם קטעים עסיסיים בעלי אופי סודי, אתם יודעים. התחום שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש בקטעים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם לשמור אותם בסוד, כדאי שתביאו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם פלוטו שתופס קשרים בסבבה עם הכוכבים כירון ונפטון, מה שמביא מזל ענק למוסיקאים, לציירים, לזמרים ולרקדנים שביניכם. הרומנטיקה הולכת לזרום אל תוך נהר של דיבורים ושיחות. פתאום, בא לכם להעמיד במבחן את הקטעים שפחדתם מהם. בחצי השני של התקופה, ואם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתמהרו לנצל את ההשפעה המוטרפת של כוכב יופיטר על מה שקורה איתכם במסלול הרגשי. אם עלה לכם בראש להתפייס אחרי מריבות אוהבים גדולות, זה הזמן ללכת על זה.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ועושה רושם שפלוטו שלכם מתפנק בים של אנרגיות טובות שזורמות אליו מן הכוכבים מרקורי [תקשורת] ונוס [יופי ואהבה] ויופיטר [מזל יותר משכל]. טיפוסים שנהגו לשבור לכם את הלב, יוצאים מהתמונה. יש מצב שהדברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתצטרכו להתאמץ. בחצי השני של התקופה ובזכות השפעתו המדליקה של כוכב נוגה על תחום החברים שלכם, צפויים לכם דיבורים אל תוך הלילה עם ידידים שהפכו להיות אנשי הסוד שלכם. גם אם לא הכול מסתדר לכם כמו שתכננתם, עדיין שווה לכם לקחת סיכוי ולא להסתגר בבית.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו צפויה התחדשות ביחסים הבין-אישיים ואפילו שחרור מחסימות בקטע הרגשי. הולכות ומתנדפות חרדות ודאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. אלה מכם שאין להם פרטנר, הולכים לתפוס תקופה עם ים של חיזורים, גם אם יותר מדי ההזדמנויות עלול לבלבל. צפויים קטעים בעלי אופי סודי, אתם יודעים. התחום שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש בקטעים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם לשמור אותם בסוד, כדאי שתביאו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג. צפוי מזל ענק למוסיקאים, לציירים, לזמרים ולרקדנים שביניכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1096 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל עקרב 2011

תן ציון למאמר זה

0