מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל קשת לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר:  דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שלוש, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, שלוש ותשע. הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה - הוא צדק [יופיטר]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטות" המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזל– טופז. צבע המזל– סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, כוכב יופיטר השולט בכם, נצמד אל האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס. תחשבו ככה טוב-טוב אם באמת אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם מישהו שנעזרתם בו בשביל לשפוך את הלב. חצי השני של התקופה, אתם חוזרים אל קשר שכבר המון זמן משפיע עליכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם מארחים את נקודת המזל העולמית שמביאה לכם ברכה והצלחה, אבל בתנאי שתדעו איך להיעזר בה. באים לכם תנאים אסטרולוגיים שיגבירו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות: טלה, תאומים ועקרב. הבחירה האולטימטיבית שלכם צריכה להיות בכיוון של התאומים. בחצי השני של התקופה, אתם צופים בכוכב ונוס שמעודד אתכם לתת סיכוי לשידוכים ופגישות עיוורות. אל תפחדו לקנות את מה שנראה כמו 'חתול בשק'.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת נקודת המזל העולמית שנמצאת לכם על הוורידים ומתנתקת משאר הכוכבים, שזה פותח לכם ים של צ'אנסים בחיזורים ובבילויים במקומות הורסים, אבל בלי לקחת סיכונים מוטרפים. בתקופה זו אתם זוכים במישהו שמקשיב לכם. השגיחו על אהבתכם כדי שלא תתחיל לזרום בכיוונו של איש הסוד שלכם. בחצי השני של התקופה, אתם צופים בכוכבכם יופיטר שמביא כאילו קרן אור מהממת בשביל אלה מביניכם שחוו משבר נפשי שגרם לשינויים גם בקטע הגופני. אל תמהרו לפסול מחזרים חמודים, גם אם במבט ראשון הם משאירים רושם של מנותקים מהמציאות.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ואת כוכבכם יופיטר כשהוא נלחם עם האנרגיות הרומנטיות של מזל עקרב, אבל זוכה בתמיכתו המסתורית של כוכב פלוטו בסטייל של הפוך על הפוך. זו תקופה כבדה בשביל התחום שבין בנים לבנות. יש מצב שהסבלנות שלכם לא משהו, גם כאשר מדובר בויכוחים שטותיים. הדרך הטובה ביותר לעבור בשלום את הסיפור הזה, היא לספור בלב עד עשר עוד לפני שמגיבים. בחצי השני של התקופה, אתם קולטים את השמש למזל ולברכה, אבל בגלל הקרבה אל יום ההולדת, זה הזמן לטפל בכעסים ובתסכולים שהדחקתם המון זמן.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו תחשבו ככה טוב-טוב אם באמת בראש שלכם להדק את הקשרים עם מישהו שנעזרתם בו בשביל לשפוך את הלב. הכוכבים יסדרו לכם יחסים עם ילידי המזלות: טלה, תאומים ועקרב. הבחירה האולטימטיבית שלכם צריכה להיות בכיוון של התאומים. אל תמהרו לפסול מחזרים חמודים, גם אם במבט ראשון הם משאירים רושם של מנותקים מהמציאות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1280 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל קשת, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל קשת 2011

תן ציון למאמר זה

0