מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל גדי לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא ארבע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, ארבע או שמונה. הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה - הוא שבתאי [סטורן]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך המטבעות" המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל– טורקיז. צבע המזל– חום. הסמל – יעלי עין-גדי.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, כוכב סטורן השולט בכם, מרגיש מאותגר על ידי האנרגיות של השמש. מישהו מדליק מצליח לשכנע אתכם שאתם ממש חשובים לו. עכשיו אתם צריכים לעזור לו לתרגם את המילים שלו למעשים. אז נכון שאתם לא הפסיכולוגים שלו, אבל יש מצב שהוא זקוק לעידוד של יד מכוונת. בחצי השני של התקופה, אתם 'פוזלים' אל נקודת המזל העולמית שפוזלת אליכם. אלת המזל מעניקה הצלחות לתחומים שלא ממש קשורים לחיים החברתיים שלכם, אבל יכולים לעזור לכם בספינת האהבה. נכון שבדרך כלל אתם אוהבים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל השנה כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה כחסר סיכוי.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם פוגשים חמישה אובייקטים [שמש, יופיטר, מארס, אוראנוס ומרקורי] מביאים בשורות טובות לכם ולמשפחה שלכם. חוויות שאסור לדבר עליהן, מדליקות אצלכם זיכרונות ורודים. אין בזה שום רע, כל עוד אתם משאירים את הדברים בסטייל של מחשבות ופנטזיות, ללא אקשן. בחצי השני של התקופה, נשלחת קרן אור ארוכה מכוכב נוגה אל כוכב סטורן השולט בכם. הקרן הזו מדליקה שרשרת של קטעים לא שגרתיים שמרפדים את קן האהבה שלכם. צפויות היכרויות שלא מהעולם הזה. אתם גולשים על גל חברתי זוהר ופופולארי שמשאיר את כולם עם הלשון בחוץ.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת השמש יחד עם כוכב נוגה, כשהם נושפים במפרשים של ספינת האהבה שלכם, מה שמעודד אתכם להיעזר בכלי התקשורת [אינטרנט] כדי לשפר ולהקפיץ את היחסים שבין בנים לבנות. זו תקופה טובה להתפייס עם מי שהתחרו בכם, אבל בתנאי שאתם לא יוצאים פראיירים. כל פעולה אחרת, עלולה להתפרש כחולשה מצידכם. בחצי השני של התקופה, אתם מתפנקים בתוך אמבטיות של אנרגיות טובות שזורמות אליכם מן הכוכבים נפטון, מרקורי ויופיטר. אם בראש שלכם לתפוס את המזל, תעשו את זה עכשיו, בלי לחכות לבשורות או לשמועות שצריכות להגיע ממקומות רחוקים. התחום האישי מביא לכם הצעות ופיתויים. גם אם מישהו תופס פתאום פחד מפני בושות, אין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויות שלכם בעתיד.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף והולכים לבוא לכם ימים נפלאים בחברת ילידי המזלות שור ועקרב, בזכות באנרגיות הרומנטיות שזורמות אליכם ממזלות אלה. פגישות או הצעות שהכניסו פחדים גדולים בלב שלכם, מתבררות כמוצלחות מאוד. יש מצב שהצד השני התרשם מכם יותר ממה שציפיתם. בחצי השני של התקופה, אתם מארחים את כוכב נוגה שאחראי על האהבה, היופי והיצירה. אם אתם גוררים איתכם את הזנבות של פרשיות רומנטיות שהאכילו אתכם קש, זו הזדמנות ענקית להיפטר מהשטויות אלה. כוכב נוגה שאחראי על האהבות שלכם ושל כולם, נותן הזדמנויות מופלאות לאלה מכם שנמאס להם להיות בלי בן זוג.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו מישהו מדליק מצליח לשכנע אתכם שאתם ממש חשובים לו. עכשיו אתם צריכים לעזור לו לתרגם את המילים שלו למעשים. אז נכון שאתם לא הפסיכולוגים שלו, אבל יש מצב שהוא זקוק לעידוד של יד מכוונת. נכון שבדרך כלל אתם אוהבים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל השנה כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה כחסר סיכוי. צפויות היכרויות שלא מהעולם הזה. אתם גולשים על גל חברתי זוהר ופופולארי שמשאיר את כולם עם הלשון בחוץ.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


983 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל גדי 2011

תן ציון למאמר זה

0