מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל דלי לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא עשרים ושתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת עשרה, שבע ועשרים ושתיים. הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי טארוט  הוא "מלכת החרבות" - המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל– טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, כוכב אוראנוס השולט בכם, מקיים קשר 'צפוף' עם האנרגיות המשוגעות של כוכב יופיטר. התופעה המפתיעה מעודדת אתכם להשקיע הרבה בלימודים ולחשוב על מה שצפוי לכם בעתיד. הכוכבים מסדרים הצלחות גם לפרשיות ולהתכתבויות שאיכשהו קשורים למדינות רחוקות. בחצי השני של התקופה, אתם מארחים בגזרת מזלכם, שני כוכבים שקשורים לאלת האהבה שקוראים להם נפטון וונוס.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם רואים את הכוכב שלכם אוראנוס מעמיק וחודר אל תחומי מזל טלה אשר מעניק לו ולכם, ים של אנרגיות סוערות וגופניות. הכוכבים מעודדים אתכם להגביר את פעילותכם הספורטיבית. צפויות לכם הצעות מעניינות ואפילו רומנטיות, תוך כדי ויכוחים דווקא. בחצי השני של התקופה, נוצר קטע מדהים בין כוכב אוראנוס השולט במזלכם, לבין כוכב ונוס השולט באהבה. מותר לכם להתייחס לתופעה הזו כאילו היא רמז שמבשר טובות לענייני הלב והרגש. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים יוצאי דופן: לכו על פן פריקי, גם אם ירכלו עליכם שאתם מנסים להיראות מיוחדים. אז מה ? שירכלו.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת גזרת מזלכם כשהיא ריקה, לתקופות ממושכות, מכוכבים שמשפיעים. התופעה מטילה עליכם אחריות רבה למעשיכם ובעצם, אומרת לכם לסמוך על עצמכם ולא על המזל העיוור. מצד שני, התנהגות כבדה וחנונית לא ממש מסתדרת עם האופי הבסיסי שלכם, ככה שלא כדאי להגזים גם בקטע הזה, בעיקר אם יש לכם עסק עם מישהו שרוצה לכפות עליכם את השטויות שלו. בחצי השני של התקופה, מגיע כוכב נפטון שחוזר אליכם לאחר היעדרות מסוימת, ומעניק לכם הזדמנות נוספת לעורר קשר רומנטי שמשום מה לא הצליח להמריא בתקופה שחלפה. מותר לכם להתייחס לזה כאל חוויה מתקנת. סימני שאלה הופכים לסימני קריאה, וזה אומר ששיחקתם נכון בכלים שלכם והבאתם את הצד השני למצב שרצוי לכם.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ויש מצב שאתם מוצפים באנרגיות חלומיות שהמזלות עקרב ומאזניים משגרים אל מזלכם. צפויים קשרים עם יוצרים, סלבריטאים ואמנים, כמו גם עם טיפוסים רוחניים. האינטואיציות שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מצבים עדינים שאחרים הסתבכו איתם. בחצי השני של התקופה, אתם משקיפים על כוכב אוראנוס שמלהטט על הגבול שבין המזלות דגים וטלה ומעניק השראה עליונה לאמנים שביניכם, כמו גם אנרגיה טובה למחלימים ולמבריאים.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו הכוכבים מעודדים אתכם להגביר את פעילותכם הספורטיבית. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים יוצאי דופן: לכו על פן פריקי, גם אם ירכלו עליכם שאתם מנסים להיראות מיוחדים. אז מה? שירכלו. צפויות לכם אנרגיות חלומיות שהמזלות עקרב ומאזניים משגרים אליכם. צפויים קשרים עם יוצרים, סלבריטאים ואמנים, כמו גם עם טיפוסים רוחניים. האינטואיציות  שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מצבים עדינים שאחרים הסתבכו איתם. צפויה אנרגיה טובה למחלימים ולמבריאים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1387 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל דלי 2011

תן ציון למאמר זה

0