מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | אסטרולוגיה לצעירים 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



להורוסקופ שנתי לצעירים 2012 למזל דגים לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שבע [ויש האומרים: אחת עשרה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: עשרים ושתיים, אחת עשרה או שבע. הכוכב שמעניק לכם אנרגיה רומנטית, כמו גם כישרונות יצירתיים - הוא נפטון. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך הגביעים" המייצג אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל – אקוומארין. צבע המזל – ירוק.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה, כוכב נפטון השולט בכם, ממלא את המצברים הרגשיים שלכם באנרגיות המוטרפות והמקוריות של מזל דלי, ומסדר לכם קשרים מופלאים על אלה שנולדו במזל הזה. השקעות כספיות קטנות יכולות להביא לכם רווחים גדולים בתחביבים שלכם. מישהו יציע לכם להקים להקה או קבוצה חברתית שאתם תהיו בין הכוכבים שלה. בחצי השני של התקופה, אתם מארחים במזלכם את הכוכבים מארס וכירון, כמו גם את השמש, וזה אומר ש- מישהו עם כריזמה ירמוז לכם על הכוונות שיש לו לגביכם. תראו בזה מחמאה, אבל אל תסכימו למצב בו אתם צריכים להשקיע ואילו הוא עצמו לא מתחייב לשום דבר בתמורה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה, אתם צופים בכוכבכם נפטון כשהוא שב לביתו הטבעי, כלומר – אל גזרת מזלכם, לאחר שנים רבות בהן בילה במזלות אחרים. זה אומר שהצעה שתיראה לכם כאילו הגיעה מעולם הזוי, תבשר את תחילתו של קשר מרטיט ומרגש. עושה רושם שכל צד מעניק לאחר את אשר חסר לו. בחצי השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים יופיטר ומארס כשהם חולפים בבית החברתי, הבית השלישי, אשר במפה האסטרולוגית שלכם. התופעה המדהימה עוזרת גם לביישנים שביניכם להפוך להיות כוכבים חברתיים. גם אם אתם סבורים שפספסתם צ'אנס למסגרת יוקרתית כלשהי, הרי שהשפעתם החלומית של הכוכבים מסדרת לכם הזדמנות נוספת.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: קטע זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכב נפטון שמבצע תרגיל שמכונה 'רטרו' שזה כאילו הילוך לאחור. התופעה האסטרולוגית קוראת לכם להשקיע ביחסים ולא להתייחס לחברים שלכם כאילו היו מובנים מאליהם. היחסים הבין אישיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של בלגאנים וחוסר אמון. פעילות משותפת תצליח לגשר על הפערים. יש מצב שגם הצד השני מבין שלא כדאי לו לגעת בנקודות רגישות. בחצי השני של התקופה, אתם זורמים יחד עם כוכבכם נפטון חזרה אל גזרת מזל דלי ואל הזדמנויות מוטרפות אשר מרכיב המזל שבהן הוא חזק יותר מכל מרכיב אחר. כוכב כירון רומז על החלמה מהירה ללבבות שבורים. מי שמאוהב בכם יחפש אנשי קשר שיתווכו בינו לביניכם: מצד שני, לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד.

מראש השנה ועד חנוכה: קטע זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ואולי אתם חשים בדידות כלשהי בשל נטישתו של כוכב נפטון את גזרת מזלכם, מה שמהווה, מצד שני, בשורה משמחת עבור אלה מביניכם שרוצים להירגע מפרשיות אהבה. לא מעט תחומים ידרשו מכם להיות יותר עם ביטחון עצמי. יש מצב שפה ושם תצטרכו להפגין מנהיגות. בחצי השני של התקופה, אתם צופים בכוכב מארס שבא להתארח בבית האהבה שלכם, שזו תופעה אסטרולוגית שמביאה ריגושים לחובבי האקשן שביניכם.

למי שבא לקרוא בקיצור... תחזית בשישים שניות: בשנה זו השקעות כספיות קטנות יכולות להביא לכם רווחים גדולים בתחביבים שלכם. מישהו יציע לכם להקים להקה או קבוצה חברתית שאתם תהיו בין הכוכבים שלה. גם אם אתם סבורים שפספסתם צ'אנס למסגרת יוקרתית, הכוכבים מסדרים לכם הזדמנות נוספת. מי שמאוהב בכם יחפש אנשי קשר שיתווכו בינו לביניכם: מצד שני, לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד. לא מעט תחומים ידרשו מכם להיות יותר עם ביטחון עצמי.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1108 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ שנתי 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ שנתי לצעירים 2011, תחזית שנתית לצעירים 2011, הורוסקופ לצעירים 2011, תחזית לצעירים 2011, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל דגים 2011, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

0