מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל טלה לחץ/י כאן

מעט על
מזל טלה: אתם נשלטים על-ידי כוכב מאדים [מארס] הקרוי על שמו של אל המלחמה הרומי, ומבטא אנרגיה, אומץ לב, ראשוניות, יושר ופתיחות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים אימפולסיביים, נדיבי לב, רומנטיים, לוחמניים, תוססים, גועשים ונוטלי סיכונים. כל מה שמזכיר אקשן, רק מגביר את סקרנותכם והתלהבותכם. בליינד-דייטים מסעירים ומעוררים אתכם, ולכן ממש תפורים עליכם.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם מארס מתנדנד על הגבול שבין גזרות המזלות גדי ודלי. בנתיב שבינו לבינה צפויה לכם מעין זריקת עידוד. מישהו שעד עתה התייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו. צפוי לקפוץ עליכם מעין יצר נדודים ואתם עשויים לחוש שאם לא תצאו לאיזושהי נסיעה משחררת, הרי שאתם עלולים להיתקע עם משקעים ועם תחושת החמצה. בחציה השני של התקופה, כוכבכם מארס נשלף מגזרת מזל דלי ופולש אל גזרת מזל דגים ואל יסוד המים הנחשב ליסוד רגיש, רומנטי ואינטואיטיבי. הדברים מתחילים לזוז עם אדם שהיו לכם עימו אין ספור המראות ונפילות, עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים.

אפריל – מאי – יוני: זו תחילתה של שנה אסטרולוגית בה מזלכם מוביל את חגיגות האביב הודות לשמש המשקיפה דרכו על היקום בחלקו הגדול של חודש אפריל. זו גם הזדמנות אדירה להשתחרר מכבלי העבר, אם אכן זה מה שאתם רוצים בו. אתם מצליחים לעודד ידיד שהזוגיות שלו נקלעה למבוי סתום. היזהרו שלא יהפוך אתכם לכותל הדמעות הפרטי שלו, ואם כבר – אז כדאי שתרוויחו מזה משהו. בחציה השני של התקופה, הכוכב שלכם שהוא מארס, עובר לשכון בגזרת מזל שור שמעניקה לכם יציבות ועקשנות, בצד רומנטיקה, יצירתיות וחושניות. מגיעות ידיעות ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב מאדים, שליטכם, בגזרת מזל תאומים שמעניקה לכם קסם אישי בצירוף הצלחה בכל תחום הדורש יכולות של משא ומתן. הצעה שהתייחסתם אליה לפני זמן רב, חוזרת אליכם עם הסכמה נלהבת: מצד שני, ייתכן שהיא כבר תופסת אתכם עוסקים בדבר מה אחר לחלוטין.
בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכב אוראנוס שמעמיק את חדירתו אל תוך גזרת מזלכם, ובכוכבכם מאדים המתארח בגזרת מזל סרטן. התופעה הקוסמית מסייעת להידוק קשריכם עם שבט הסרטנים, כמו גם עם הדליים שממילא נשלטים על ידי אוראנוס.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם מארס זוהר תחת כתרו של מזל אריה בו הוא מתארח בימים אלה, מה שתורם לכם הרבה הוד והדר. אם עד כה נקלעתם למצבים אישיים וחברתיים לפיהם נאלצתם לחבוש מסיכה כלשהי, או להעמיד פנים בתחומים ובמצבים שלא ממש דיברו אל ליבכם, הרי שמכאן ואילך תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את כוכב יופיטר משוטט בגבולכם ומעניק לכם הזדמנויות ממוזלות בנתיב שבינו לבינה, בעיקר עם ילידי המזלות שור או קשת. אנרגיה רבה מדי עלולה להתבזבז על הליכה סחור סחור. כדאי שתפנו שאלה ישירה ובכך תעבירו את הכדור אל מגרשו של הצד השני.

סיכום וטיפים: בנתיב שבינו לבינה צפויה לכם מעין זריקת עידוד. צפוי לקפוץ עליכם מעין יצר נדודים. זה הזמן לעבור מדיבורים למעשים. זו שנה אדירה להשתחרר מכבלי העבר, אם אכן זה מה שאתם רוצים בו. מגיעות ידיעות ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים. כדאי להדק קשריכם עם שבט הסרטנים, כמו גם עם הדליים. אם בשנה שחלפה נקלעתם למצבים אישיים וחברתיים לפיהם נאלצתם לחבוש מסיכה כלשהי, או להעמיד פנים בתחומים ובמצבים שלא ממש דיברו אל ליבכם, הרי שהשנה תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1366 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל טלה, אסטרולוגיה שנתית מזל טלה, הורוסקופ מזל טלה, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, תחזית מזל טלה 2011, תחזית אסטרולוגית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי מזל טלה 2011

תן ציון למאמר זה

3.00