מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל שור לחץ/י כאן

מעט על
מזל שור: אתם נשלטים על ידי כוכב נוגה [ונוס], אלת היופי והאהבה, המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים עקשנים, נהנתנים, בעלי חוש טבעי ליופי ולצורה, יצירתיים, מסורים, נאמנים ונבונים. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם ונוס משוטט בנתיבי גזרת מזל קשת המשדרת פתיחות, נאורות והרפתקנות. התחום הרומנטי עשוי לתמרן אתכם אל התרחשויות בעלות אופי תחרותי. האינסטינקט הראשוני עלול לגרום לכם לנטוש את המערכה, אך טוב תעשו אם תעמידו את עצמכם למבחן. בחציה השני של התקופה, כוכבכם ונוס עובר לשכון בגזרת מזל דלי ויונק בהנאה נהר של אנרגיות בעלות אופי מקורי, מהמם ומוטרף. משהו הקשור בהמצאה כלשהי, מתחיל לעטות צביון תכליתי. רעיונות שפעם התייחסתם אליהם כאל חלומות שווא, מעוררים עניין אצל האנשים הנכונים. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בדברים הנחשבים לכליל השלמות.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם קולטים אליכם את השמש הגולשת מגזרת מזל טלה אל גזרת מזלכם ומביאה עימה ניחוחות של כבוד ותהילה. נראה שזו תקופה בה תצטרכו ללמוד כיצד לקבל מחמאות. לעיתים תכופות מדי אתם חושדים באלה שמעניקים לכם אותן. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים בגזרתכם את כוכב מאדים שמעניק לכם מרץ, התלהבות ואנרגטיות – כמו גם את כוכב יופיטר שעשוי לבשר על מזל יוצא דופן. זו תקופה מדהימה עבור אלה מכם הנמשכים אל הסמוי מן העין. האנרגיה הזו תעזור לכם להישאר צעירים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב נוגה שליטכם בגזרת מזל סרטן שמעניקה חשיבות רבה לעניינים הקשורים במשפחתכם הגרעינית, כמו גם הצלחות לצעירים במשפחה. אתם מקבלים הצעות שהן לא ממש קידום, אך אפשר לראות בהן מעין טפיחה על השכם: תנו לדברים להתגלגל וסמכו על התחושות שלכם. בחציה השני של התקופה, אתם מוזמנים להתרפק על האנרגיות הממוזלות של כוכב יופיטר השוהה בגזרת מזלכם. אדם שתלטן עלול להפריע לכם בניסיונותיכם להתחבר עם פן מקורי הטמון באישיותכם. תצאו גדולים אם תשכנעו אותו שגם הוא עשוי להרוויח מכך.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם נוגה מקיים קשר של צמידות עם האנרגיות של כוכב מרקורי השולט בעולם התקשורת והשיווק. תכננו לוח זמנים קפדני שימנע מיקיריכם להמר על רעיונות ספונטאניים, בעיקר אם מדובר בטיול או בנופש כלשהו. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכב יופיטר כשהוא מלהטט על הגבול שביניכם לבין גזרת מזל טלה, ומבשר על קשרים טובים ביניכם לבין ילידי המזלות טלה וקשת. נראה כי תצליחו להרים מיזם אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו. ייתכן כי הם סברו שאתם נכנסים אל נעליים גדולות מדי למידתכם.

סיכום וטיפים: התחום הרומנטי עשוי לתמרן אתכם אל התרחשויות בעלות אופי תחרותי. האינסטינקט הראשוני עלול לגרום לכם לנטוש את המערכה, אך טוב תעשו אם תעמידו את עצמכם למבחן. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בדברים הנחשבים לכליל השלמות. תנו לדברים להתגלגל וסמכו על התחושות שלכם. אתם תצליחו להרים מיזם אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1325 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל שור, אסטרולוגיה שנתית מזל שור, הורוסקופ מזל שור, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל שור 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל שור 2011, הורוסקופ מזל שור 2011

תן ציון למאמר זה

5.00