מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל תאומים לחץ/י כאן

מעט על
מזל תאומים: אתם נשלטים על ידי כוכב חמה [מרקורי], שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים קלילים, תקשורתיים, בעלי קסם אישי, בעלי כושר שכנוע ואינטליגנטיים. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחד, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם מרקורי נצמד אל האנרגיות של נקודת המזל הקוסמית. נקודת המזל צפויה ללוות אתכם עוד זמן רב, ותמשיך להעניק הזדמנויות להרפתקנים שביניכם, אך עלולה לעצבן את השמרנים. בחציה השני של התקופה, כוכבכם מרקורי חולף ועובר אל גזרת רקיע הנמנית עם יסוד האש, ואף נצמד אל האנרגיות של כוכב יופיטר. יהיה זה נבון מצידכם אם תוותרו על עקרונות שרק משמחים את יריביכם. כל שתעשו עכשיו למען בן-הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בנקודת המזל הקוסמית אשר מבססת את מעמדה בבית הזוגיות, הבית השביעי, אשר במפה האסטרולוגית שלכם. גם אם יש לכם התחייבויות קרייריסטיות או דומות, עדיין כדאי שתפרגנו לעצמכם קפיצות אל אתרי נופש או אפילו סתם שוטטות במקומות לא מוכרים. צפויים להגיע מסרים והצעות שידרבנו אתכם בכיוון. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים בתחומי גזרת מזלכם את השמש  המבשרת על פתיחתה של תקופה חדשה בחייכם, כמו גם את הכוכבים מרקורי ונוגה המכריזים על התחדשות רומנטית. אפיקים שלא הבאתם בחשבון עשויים לחולל נפלאות בקשריכם עם בני המין השני. נראה כי המציאות עולה על מה שפרגנתם לעצמם בדמיונכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכבכם מרקורי בגזרת מזל אריה שמבטיחה הצלחות לאלה מכם הלוטשים עיניים אל תפקידים יוקרתיים הדורשים הופעה ייצוגית. ללא שום סיבה מיוחדת, אתם עשויים לחוש כאילו העולם קטן עליכם וכי לעומת השקעותיכם אין היבול שאתם קוצרים ראוי לשמו. זה בסדר שאתם סבורים כך, אך אל תציגו אולטימאטום. מישהו שקשה להשביע את רצונו, מציב בפניכם רף גבוה. אם תדלגו מעל המשוכה, תזכו באשראי גדול מצידו. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בנקודת המזל הקוסמית השוהה בבית הזוגיות שלכם, אך מסרבת לקיים היבט אסטרולוגי עם שאר גרמיי השמיים. התופעה החריגה מעודדת אתכם ליטול יוזמה בחוויה הרומנטית, ולא לשבת רגל על רגל ולצפות לניסים.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם מרקורי נופל בהשתוקקות על צווארי כוכב נוגה ששולט באהבה, ביופי וביצירתיות. כוכבי שפע ופריון מרחפים עכשיו מעל הנתיב הרומנטי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו את התופעה לשידוכים ולהיכרויות. בחציה השני של התקופה, אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס, מה שמזמין אל חייכם פרשיות שלא מן העולם הזה, כמו גם קשרים טובים עם ילידי שבט הדליים. צפויה תחושה פיסית תוססת מהרגיל, מעין שיפור במראה ובהופעה ללא צורך בהשקעה מיוחדת. הגוף משפיע על הנפש וכתוצאה מכך אתם מוכנים ללכת על רומנטיקה שבעבר הסתייגתם ממנה.

סיכום וטיפים: נקודת המזל הקוסמית תעניק הזדמנויות מלבבות להרפתקנים שביניכם. כל שתעשו השנה למען בן-הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים. כדאי שתפרגנו לעצמכם קפיצות אל אתרי נופש או, אפילו, סתם שוטטות במקומות לא מוכרים. אפיקים שלא הבאתם בחשבון עשויים לחולל נפלאות בקשריכם עם בני המין השני. תופעה חריגה מעודדת אתכם ליטול יוזמה בחוויה רומנטית. אל תציגו אולטימאטום שאין ביכולתכם לממש. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו את השנה לשידוכים ולהיכרויות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1220 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה שנתית מזל תאומים, הורוסקופ מזל תאומים, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל תאומים 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל תאומים 2011, הורוסקופ מזל תאומים 2011

תן ציון למאמר זה

0