מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל סרטן לחץ/י כאן

מעט על
מזל סרטן: אתם נשלטים על ידי הירח המסמל רגישות, אינטואיציה, ביישנות, ביתיות, שורשים, רגישות, רגשנות ומשפחתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים ביתיים, משפחתיים, שורשיים, חמים, אוהבים, מתפנקים, מסורים, יצירתיים ורגישים. אתם רומנטיים ומושכים אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, נקודת המזל הקוסמית עוברת לשכון בבית הזוגיות שלכם, שהוא הבית השביעי במפה האסטרולוגית. במקביל, צפוי לכם חיזור מצד מישהו שפשוט הולך אחרי יצר הכיבוש שלו ולא ממש סגור על עצמו. אתם לא ממש זקוקים לפרשיה הזו. בחציה השני של התקופה, אתם מוצאים בבית הזוגיות כוכב בעל אופי כפייתי במקצת, כלומר את כוכב פלוטו. ויכוחים במקום העבודה מובילים אתכם לשיחות ממושכות עם דמות סמכותית. בצורה כזו או אחרת כדאי לבקש את חסותה.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם מארחים מצבור של כוכבים [שמש, מרקורי, מארס, יופיטר ואוראנוס] בבית הקריירה, הבית העשירי, אשר במפה האסטרולוגית שלכם. אתם מתחילים להתעניין בתחום עיסוק שאיש אינו מבין מה מצאתם בו, ייתכן שיש בזה מעין סגירת מעגל עבורכם. צפויות תוצאות שתגרומנה לסובבים אתכם להכיר בכישרונותיכם. בחציה השני של התקופה, אתם ממרקים ומצחצחים את גזרת מזלכם שמתעתדת לקלוט את השמש אשר תבשר על חגיגות יום ההולדת, כמו גם על אפשרות לבצע שינויים מהפכניים בכל אורחות חייכם. למרות דאגנותכם האופיינית, צפויה תקופה חלומית לאנשים שאתם חפצים באושרם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ שתחילתו מבשרת על חודש ימי ההולדת, כמו גם על שחרור מפרשיות שסיבכו את חייכם. השמש ונוגה בגזרת מזלכם, מבטיחים קשרים רומנטיים אשר יש להם עתיד ותכלית. כל זה רומז לכם שלא לבזבז את האנרגיות שלכם על קשרים שחוץ משברון לב, לא מעניקים לכם דבר. 
בחציה השני של התקופה, אתם נופלים על צווארו של כוכב מאדים שקופץ לביקור ומרעיף עליכם נהרות של אנרגיה פיסית וחיונית, מה שמהווה מעין קרן אור לאלה מחלימים ממחלות ושאר מרעין בישין, אך בעצם הוא טוב ונפלא לכולכם.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתו של כוכב נפטון בבית השמיני שלכם, בית החושניות והפריון, מיטיבה עם אלה מכם שסבלו ממעצורים או מעכבות בתחומים אלה. צפויה הצעה המזכירה לכם תחום שכבר עסקתם בו בעבר. אל תראו פחיתות כבוד ברעיון הזה כל עוד הוא משתלם לכם כספית. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים את כוכב נוגה בבית הזוגיות שלכם, שזו תופעה שתורמת לכם הופעה מצודדת וחיננית שתצטרכו לנצלה ביחסים שבין המינים. נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מכל אותן הרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים. צפויות שיחות נוקבות בנושא.

סיכום וטיפים: אל תבזבזו אנרגיות על קשרים שחוץ משברון לב, לא מעניקים לכם דבר. אתם נדלקים על תחום שיש בזה מעין סגירת מעגל עבורכם. בוקעת קרן אור עבור אלה מכם המחלימים ממחלות ושאר מרעין בישין. אנרגיה בתחומי החושניות והפריון, מיטיבה עם אלה מכם שסבלו ממעצורים או מעכבות בתחומים אלה. תופעה קוסמית תורמת לכם הופעה מצודדת וחיננית שתצטרכו לנצלה ביחסים שבין המינים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1327 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל סרטן, אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן, הורוסקופ מזל סרטן, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל סרטן 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן 2011, הורוסקופ מזל סרטן 2011

תן ציון למאמר זה

4.67