מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל אריה לחץ/י כאן

מעט על
מזל אריה: אתם נשלטים על ידי השמש המשדרת אצילות, מנהיגות, עוצמה, שפע, כריזמה, דרמטיות, מלכותיות וכבוד. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים גאים, סמכותיים, אצילים, כריזמטיים, מלכותיים, מנהיגים, יוזמים וסמכותיים. אתם לא מתחשבים במוסכמות, משום שאתם חייבים להוכיח את יכולתכם הגבוהה: המזל שממש מתאים לכם הוא מזל דלי.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, השמש השולטת בכם, מוצאת את עצמה ניבטת אלינו על רקע גזרת מזל הנמנית עם יסוד האדמה החומרי והגשמי. עניינים הקשורים בהשקעות כספיות עלולים להיגרר זמן רב מהצפוי. מצד שני, נראה שהמצב הזה ישרת את מטרותיכם. בחציה השני של התקופה, כוכב אהבה ששמו נוגה [ונוס] פוקד את בית הזוגיות שלכם, הבית השביעי במפה האסטרולוגית. הרפתקה לא מתוכננת מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לכם. ייתכן שלהבין פירושו גם לסלוח.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בכוכב נפטון אשר נוטש את בית הזוגיות שלכם, הבית השביעי, ועובר לשכון בבית החושניות, כלומר – בבית השמיני. אתם נמשכים אל מחזרים יוצאי דופן, אין בזה שום רע כל עוד אינכם מנסים, במקביל, לרצות את הסובבים אתכם. אם נוצרים ניגודי אינטרסים, כדאי שתעניקו עדיפות לטעמכם בבני זוג. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם. בחציה השני של התקופה, מתחולל נחשול אנרגטי בבית השניים עשר [בית החלומות] אשר במפה האסטרולוגית שלכם, מה שמבשר על זרימה אינטואיטיבית של יכולות ברמה של על טבעי. מוזר במקצת, אבל עמוק וסוער.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב מרקורי בגזרת מזלכם, שזו תופעה שמזרימה מזל וברכה אל אנשי התקשורת שביניכם, כמו גם אל אנשי שיווק ומכירות. זו תקופה טובה לרעיונות לא שגרתיים. אנרגיה המגיעה מכוכב חמה יוצרת מצבים לפיהם רק השמיים הם הגבול. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בשמש השולטת בכם כיצד היא ניבטת אלינו על רקע גזרת שמיים בעלת אופי שנון וביקורתי. יש בתופעה הקוסמית כדי לרמוז לכם על הצורך לרסן מעט, בימים אלה, את שטף לשונכם החדה על כל המשתמע מכך.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתה של השמש שליטתכם בגזרת מזל מאזניים, מיטיבה עם אלה מביניכם העוסקים בתחומי יופי ואופנה כגון תמרוקים ופריטי לבוש. היחסים שבינו לבינה מצליחים לתפוס גובה, ואתם משדרים על גל אחד עם הצד השני. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את כוכב נפטון חוזר אל בית הזוגיות שלכם, ומעניק מקצה שיפורים [חוויה מתקנת] לפרשיות רומנטיות שסירבו להיכנס אל מסלול שפוי. היחסים שבינו לבינה זקוקים לריגושיות רבה יותר מזו שיש לכם היום, גם אם אתם סבורים שאין חיים לאחר הקיים והעכשווי.

סיכום וטיפים: עניינים כספיים יגררו זמן רב מהצפוי, אך המצב הזה ישרת את מטרותיכם. הרפתקה משמעותית מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לכם. אל תנסו לרצות את הסובבים אתכם, וכדאי שתעניקו עדיפות לטעמכם בבני זוג. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם. זו שנה טובה לרעיונות לא שגרתיים. רצוי שתרסנו מעט את שטף לשונכם החדה, על כל המשתמע מכך. היחסים שבינו לבינה זקוקים לריגושיות רבה יותר מזו שהייתה עד לשנה זו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1018 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל אריה, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל אריה 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה 2011, הורוסקופ מזל אריה 2011

תן ציון למאמר זה

0