מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל בתולה לחץ/י כאן

מעט על
מזל בתולה: אתם נשלטים על ידי כוכב חמה [מרקורי], שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים מסודרים, שנונים, בעלי טוהר פנימי וחיצוני, דייקנים, מאורגנים ובעלי נטייה לשלמות [פרפקציוניסטים]. גם באהבה אתם שואפים לשלמות, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן בלהיפטר ממגרעותיו.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב חמה השולט בכם, מקיים צמידות אסטרולוגית עם האנרגיות של כוכב פלוטו הנחשב לגרם שמיים בעל אופי מסתורי וכפייתי משהו. התופעה מתריעה מפני סדקים שעלולים להיווצר במרקם העדין של היחסים הזוגיים. זה הזמן למנות בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מבקרים את מעשיו של בן הזוג. בחציה השני של התקופה, אתם חווים בית זוגיות [הבית השביעי] תוסס ועולז עם שפע של אנרגיות שמומטרות עליו מן השמש, כמו גם מן הכוכבים כירון ומאדים. מקומות בילוי מוטרפים צופנים עבורכם מזל וריגושים. נראה כי אין לכם בעיה ליטול יוזמה, וזאת גם אם אתם חורגים מן הכללים המקובלים.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, מופעי הירח שחוזרים על עצמם, מסמנים את פלוטו ככוכב משמעותי בהשפעתו על חייכם. כמו כן יש בתופעה כדי לחזק את יחסיכם עם הסרטנים. הסגנון שלכם בתחום שבינו לבינה עלול להרתיח את המקנאים בכם, אך הוא בהחלט מרגש את האנשים הנכונים. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים כירון ונפטון בבית הזוגיות שלכם, מה שעשוי לבשר על פרשיות סודיות, כמו גם על מפגשים שהשתיקה יפה להם, בעיקר אצל אלה מכם המייחלים להרפתקאות. מישהו שנפרד מכם מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה. מצד שני, משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו ליצור קשר.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת צעדיו של כוכב חמה בבית החלומות שלכם [הבית השניים עשר] אשר מעניק מזל והצלחה לאלה מכם העוסקים בסיוע לזולת, בעיקר בתחומים הקשורים לרפואה ולרפואה חלופית. מסרים מרתקים צפויים לכם דווקא ממישהו המפורסם בקטעים הוללים. נראה שאתם נמשכים אל בני המין השני המדיפים ניחוח של מסתורין ואדישות מסויגת. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים בגבולכם את השמש שמבשרת על תקופת ימי ההולדת, כמו גם על פריצתם של מכשולים רגשיים שהעיבו ושיבשו את איכות חייכם.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתו של כוכב מאדים בבית החלומות שלכם, הבית השניים עשר, מחזירה אל חייכם אהובי לב שהקשר עימם הסתיים בטריקת דלת. אל תמהרו להתחבר עם מכרים מזדמנים, גם אם לכאורה אין לכם מה להפסיד. בימים אלה כדאי שתנהגו בסגנון של כבדהו וחשדהו. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים בכוכב אוראנוס גוהר על פני הבית השמיני שלכם, בית החושניות, ומביא לתחום זה פרשיות בעלות גוונים עסיסיים ופיקנטיים.

סיכום וטיפים: השנה כדאי לכם למנות בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מבקרים את מעשיו של בן הזוג. מקומות בילוי מוטרפים צופנים עבורכם מזל וריגושים, גם אם תחרגו מן הכללים המקובלים. הסגנון שלכם יעצבן את המקנאים בכם, אך ירגש את האנשים הנכונים. משחקים של אגו עלולים לשבש פרשייה רומנטית. מזל והצלחה צפויים לאלה מכם העוסקים בסיוע לזולת, בעיקר בתחומים הקשורים לרפואה ולרפואה חלופית. צפויה פריצתם של מכשולים רגשיים שהעיבו ושיבשו את איכות חייכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1162 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל בתולה, אסטרולוגיה שנתית מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל בתולה 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל בתולה 2011, הורוסקופ מזל בתולה 2011

תן ציון למאמר זה

3.00