מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל מאזניים לחץ/י כאן

מעט על
מזל מאזניים: אתם נשלטים על ידי כוכב נוגה [ונוס], אלת היופי והאהבה, המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים הרמוניים, חביבים, פייסניים, גמישים, יצירתיים, רודפי שלום ומתחמקים מעימותים. לא פלא שכולם רוצים לחזר אחריכם, איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם?

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב ונוס השולט בכם, מקיים הרמוניה אסטרולוגית עם כוכב ממוזל ששמו יופיטר. צפויים קטעים מדליקים להרפתקנים שביניכם. נראה שאתם עולים על אוצר שלא התגלה לעיניכם עד כה. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות שלכם. בחציה השני של התקופה, אתם מתמודדים עם נהר של אנרגיות קוסמיות שזורם אל גזרת מזלכם הישר מן הכוכבים יופיטר, מרקורי, ונוס ומארס. צפויה לכם שרשרת של אירועים שבעיניכם נראים תמימים לחלוטין, אך בעיני הצופה מן הצד הם עלולים לעורר רחשי קנאה.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים באנרגיות הזורמות בין כוכב סטורן שמתארח בתחומכם, לבין כוכב פלוטו השוהה בגזרת מזל גדי וממקד את תשומת ליבכם בילידי שבט זה. נראה שהדבר הטוב ביותר שביכולתכם לעשות בנוגע לחיי הלב והרגש, הוא פשוט ליטול לעצמכם פסק זמן למחשבה ולשיקול דעת. בחציה השני של התקופה, אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס שעבר לשכון בבית הזוגיות שלכם, ומשדר אליכם פיתויים חושניים שלא מן העולם הזה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם ונוס השוהה בגזרת שמיים בעלת אופי ביתי, שורשי, חמים, נעים, אימהי ומפנק. אם סבלתם ממחסור וחסך באהבה, זה הזמן למלא מצברים. התחום האישי מפגיש אתכם עם אדם הנענה לאתגר שהצבתם לו. אם אתם לא מתכוונים ברצינות, כדאי שתרדו מהפרשיה הזו. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכבכם נוגה כיצד הוא נושק לגבולה התחתון של גזרת מזלכם, ומעודד אתכם לבצע צעדים נועזים בתחום שבינו לבינה. בעצם, הוא קורא לכם ללכת עם ליבכם ולהתעלם מ – 'מה יגידו השכנים'.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתה של השמש בגזרת מזלכם, בצירוף הסמיכות אל יום ההולדת – מאפשרת לכם לפרוץ כבלים רגשיים ונפשיים. בילויים ונופשים כדאי לכם לקיים במקומות שקטים ואינטימיים. מקומות סואנים והמוניים עלולים לקלקל לכם את שהושג בעמל רב. בחציה השני של התקופה, כדאי לכם לפקוח עין ולהיות עם האצבע על הדופק של יחסים רומנטיים, בגין השפעתו התזזית והמחשמלת של כוכב אוראנוס על בית הזוגיות שלכם, הבית השביעי. מחווה משובבת לב מצידכם עשויה להעצים את הפופולאריות שלכם במקום העבודה. לכו עליה גם אם היא תצריך השקעה כספית פעוטה.

סיכום וטיפים: אל תחפזו לשלול קשר אישי ואינטימי, רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות. שהדבר הטוב ביותר שביכולתכם לעשות בנוגע לחיי הלב והרגש, הוא פשוט ליטול לעצמכם פסק זמן למחשבה ולשיקול דעת. אם סבלתם ממחסור וחסך באהבה, זה הזמן למלא מצברים. כוכב נוגה קורא לכם ללכת עם ליבכם ולהתעלם מ – 'מה יגידו השכנים'. בילויים ונופשים כדאי לכם לקיים במקומות שקטים ואינטימיים. מחווה משובבת לב מצידכם, תעצים את הפופולאריות שלכם במקום העבודה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1118 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל מאזניים, אסטרולוגיה שנתית מזל מאזניים, הורוסקופ מזל מאזניים, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל מאזניים 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל מאזניים 2011, הורוסקופ מזל מאזניים 2011

תן ציון למאמר זה

0