מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל עקרב לחץ/י כאן

מעט על
מזל עקרב: אתם נשלטים על ידי כוכב פלוטו הקרוי על שמו של אל מסתורי ומסמל התחדשות, כוח, חוכמה ורומנטיקה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים מסתוריים, מיסטיים, רומנטיים, חושניים, סקסואליים, נבונים ובעלי יכולת להתחדשות. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח: ככל שהעניין מסתורי יותר, כך אתם מתרגשים יותר.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם פלוטו השולט בכם, מעניק חיבוק גדות לאנרגיות של נקודת המזל הקוסמית. האנרגיה יוצרת התחדשות ביחסים הבין-אישיים ואף מסלקת עכבות במישור האינטימי. הולכות ומתפוגגות חרדות שווא ומתנדפות דאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שנסדקו לאחרונה. בחציה השני של התקופה, שליטו של בית הזוגיות שלכם [כוכב ונוס] מבעבע בתוך מרק של אנרגיות בעלות אופי מקורי, חריג, מוטרף ולא שגרתי. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירה בחיזורים, גם אם שפע ההזדמנויות עלול לבלבל.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם משגרים שליח של רצון טוב [כוכבכם פלוטו] לשכון ביסוד האדמה [גזרת מזל גדי] על מנת שיסייע לייצוב חייכם הסוערים בלאו הכי. מופיעות הזדמנויות המאפשרות לכם לנצל את שעות הפנאי לרכישת מיומנויות שאינן נחלת מתחריכם. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים נוגה ומרקורי, כמו גם את השמש - בבית השמיני [בית החושניות] אשר במפה האסטרולוגית שלכם. יש בתופעה כדי להעיד על אירועים עסיסיים בעלי אופי פיקנטי, אתם יודעים. המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתפתחו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם פלוטו כשהוא מקיים קשרים הרמוניים עם הכוכבים כירון ונפטון, מה שמהווה מעין זריקת עידוד ליוצרים ולאמנים שביניכם. הרומנטיקה צפויה לזרום אל תוך נהר של דיבורים ושיחות. לפתע, אתם מוכנים להעמיד במבחן את אשר כה חששתם מפניו. בחציה השני של התקופה, ואם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתמהרו לנצל את השפעתו הממוזלת של כוכב יופיטר על בית הזוגיות שלכם, הבית השביעי. אם שקלתם התפייסויות לאחר מריבות אוהבים גדולות, זה הזמן.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם פלוטו מתפנק בשפע של אנרגיות טובות אשר זורמות אליו מן הכוכבים מרקורי [תקשורת] ונוס [יופי ואהבה] ויופיטר [מזל יותר משכל]. טיפוסים שנהגו להעכיר את חייכם, יוצאים מהתמונה. נראה שהדברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתצטרכו לנקוף אצבע. בחציה השני של התקופה והודות להשפעתו החיננית של כוכב נוגה על בית החברים שלכם, הבית השלישי, צפויות לכם שיחות רבות אל תוך הלילה עם ידידים שהפכו להיות אנשי סוד. גם אם התנאים האובייקטיבים לא ממש מאירי פנים, נראה שצפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בתיירות ובאירוח.

סיכום וטיפים: מתפוגגות חרדות ודאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שנסדקו בשנה שחלפה. המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתפתחו אותם לשיחה גלויה. היו מוכנים להעמיד במבחן את אשר כה חששתם מפניו. צפויות התפייסויות גדולות לאחר מריבות אוהבים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1131 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל עקרב, הורוסקופ מזל עקרב, אסטרולוגיה שנתית מזל עקרב, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל עקרב 2011, הורוסקופ מזל עקרב 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל עקרב 2011

תן ציון למאמר זה

0