מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל קשת לחץ/י כאן

להורוסקופ שנתי  2012 למזל טלה לחץ/י כאןמעט על מזל קשת: אתם נשלטים על ידי כוכב צדק [יופיטר] הקרוי על שמו של אל השמיים ומקרין עצמאות, חופש, מרחבים, ידע והשכלה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים פתוחים, נאורים, הרפתקניים, אוהבי חופש ושוחרי עצמאות. משכילים ולוקחי צ'אנסים.אתם מאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים. אבל, לא ממש מתלהבים מהתחייבויות כובלות מדי.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב יופיטר השולט בכם, נצמד אל האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס. שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. בסיפור הזה תתקשו לאחוז במקל משני קצותיו, או איש סוד – או קשר אישי. בחציה השני של התקופה, אתם חווים כיצד כוכב יופיטר משתולל בתוך להבה שבוקעת מיסוד האש [מגזרת מזל טלה] ומקיפה אותו בנגוהות פז. הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם. זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם מארחים בתחומכם את נקודת המזל הקוסמית הנחשבת לאות ולסימן שמביאים עימם ברכה והצלחה, אך בתנאי שיודעים כיצד להסתייע בה. צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות טלה, תאומים ועקרב. הבחירה האולטימטיבית שלכם אמורה להיות בכיוון התאומים. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכב ונוס כשהוא מפזז בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי, ומעודד אתכם להמר על שידוכים ועל פגישות עיוורות. אל תחששו לקנות את מה שמכונה 'חתול בשק'.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת נקודת המזל הקוסמית השוהה בגבולכם ומתנתקת לזמן מה מהשפעתם של שאר גרמי השמיים, מה שפותח בפניכם מגוון של אפשרויות בכל תחומי העסקים, אך מבלי ליטול סיכונים מוטרפים. בתקופה זו אתם זוכים באוזן קשבת. השגיחו על אהבתכם כדי שלא תתחיל לזרום בכיוונו של כומר הווידוי שלכם. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכבכם יופיטר החולף בבית השישי אשר במפה האסטרולוגית שלכם, ומהווה מעין קרן אור מאוששת עבור אלה מביניכם שחוו משבר נפשי אשר חולל שינויים גם במישור הפיסי. אל תמהרו לחרוץ דעה על אנשים בעלי עיסוקים רוחניים, גם אם במבט ראשון הם מותירים רושם של מנותקים מהמציאות.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי כוכבכם יופיטר מתגושש עם האנרגיות החושניות של מזל עקרב, אך זוכה בתמיכתו המסתורית של כוכב פלוטו בסטייל של הפוך על הפוך. זו תקופה כבדה במקצת לתחום שבינו לבינה. נראה שסבלנותכם פוקעת גם כאשר מדובר בוויכוחים פעוטים. הדרך הטובה ביותר לעבור בשלום את הסיפור הזה, היא למנות בלב עד עשר עוד לפני שמגיבים. בחציה השני של התקופה, אתם קולטים את השמש למזל ולברכה, אך בשל הסמיכות אל יום ההולדת, זה הזמן לחשוף אל האור משקעים רגשיים שהדחקתם משך שנים רבות, ולטפל בהם.

סיכום וטיפים: שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם: זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל. צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות: טלה, תאומים ועקרב. במקום להיכנס למגננות כדאי שתציעו הצעות שאי אפשר לסרב להן. אל תמהרו לחרוץ דעה על אנשים בעלי עיסוקים רוחניים, גם אם במבט ראשון הם מותירים רושם של מנותקים מהמציאות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1092 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל קשת, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת, הורוסקופ מזל קשת, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל קשת 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת 2011, הורוסקופ מזל קשת 2011

תן ציון למאמר זה

1.00