מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל גדי לחץ/י כאן

מעט על
מזל גדי: אתם נשלטים על ידי כוכב שבתאי [סטורן] המסמל שאפתנות, עוצמה, הישגיות, שמרנות, יציבות ונאמנות. לכן, על פי האסטרולוגיה אתם נחשבים לטיפוסים שאפתניים, קרייריסטיים, חכמים, מפוכחים, יציבים, הגיוניים, מעשיים ותכליתיים. אתם מאהבים רציניים, שקולים, עקביים ונאמנים הנמנעים מלהיכנס להרפתקאות רומנטיות שאין בהן תכלית.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב סטורן השולט בכם, חש עצמו מאותגר על ידי האנרגיות של השמש. אדם נחשק מצליח לשכנע אתכם שאתם יקרים לליבו, מכאן ואילך אתם צריכים לעזור לו לתרגם את הצהרותיו למעשים. אז נכון שאתם לא הפסיכולוגים שלו, אבל נראה שהוא זקוק לעידודה של יד מכוונת. בחציה השני של התקופה, אתם 'פוזלים' אל נקודת המזל הקוסמית שמתגרה בכם מעט לפני מפתנה של גזרת מזלכם. אלת המזל מעניקה ברכה לתחומים שאינם קשורים במישרין לקריירה שלכם, אך יש ביכולתם להזניק את מצבכם הפיננסי. אז נכון שבדרך כלל אתם נוטים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל השנה כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה כחסר סיכוי.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם פוגשים חמישה גרמי רקיע [שמש, יופיטר, מארס, אוראנוס ומרקורי] כשהם מתארחים בבית הרביעי [בית המשפחה] אשר במפה האסטרולוגית שלכם. חוויות אינטימיות מעוררות בכם זיכרונות רדומים: אין בזה שום רע כל עוד אתם משאירים את הדברים בגדר של מחשבות והרהורים. בחציה השני של התקופה, נשלחת קרן שפע ארוכה מכוכב נוגה הישר אל כוכב סטורן השולט בכם. יש בתופעה הקוסמית כדי לרמוז על שרשרת של אירועים לא שגרתיים שמרפדים את קן האהבה שלכם. צפויות היכרויות מהירות וחולפות. אתם גולשים על גל חברתי חביב ונעים, אך גם כזה שאינו מותיר מזכרות כלשהן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת השמש יחד עם כוכב נוגה כשהם מרקדים בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי, מה שמעודד אתכם להסתייע בכלי התקשורת [אינטרנט] כדי לשפר ולהצהיל את היחסים שבינו לבינה. זו תקופה טובה להתפייס עם מי שהתחרו בכם, אך בתנאי שהשלל נשאר בידיכם. כל פעולה אחרת עלולה להתפרש כחולשה מצידכם. בחציה השני של התקופה, אתם מתפנקים בתוך נהרות של אנרגיות טובות הזורמות אליכם מן הכוכבים נפטון, מרקורי ויופיטר. אם יש ברצונכם לתפוס את המזל בקרניו, עשו זאת עתה מבלי להמתין לבשורות או לשמועות שאמורות להגיע ממקומות רחוקים. התחום האישי צופן מהמורות ופיתויים. גם אם מישהו תופס לפתע רגליים קרות, הרי שאין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויותיכם בעתיד.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי צפויים לכם ימים נפלאים בחברת ילידי המזלות שור ועקרב, הודות לאנרגיות הקוסמיות הטובות שזורמות אליכם ממזלות אלה. פגישות או ראיונות שקיימתם ושהולידו בליבכם ספיקות גדולים, מתבררים כמוצלחים ביותר. נראה שהצד השני התרשם מכם מעל המצופה. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים את כוכב נוגה שאחראי על האהבה, היופי והיצירה. אם אתם גוררים איתכם את זנבותיהן של פרשיות רומנטיות שהאכילו אתכם מרורים, זו הזדמנות ענקית להיפטר מהם. כוכב נוגה שאחראי על האהבות שלכם ושל כולם, מעניק הזדמנויות מופלאות לאלה מכם שרווקותם נמאסה עליהם.

סיכום וטיפים: אלת המזל מעניקה ברכה לתחומים שאינם קשורים במישרין לקריירה שלכם, אך יש ביכולתם להזניק את מצבכם הפיננסי. אז נכון שבדרך כלל אתם נוטים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל השנה כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה כחסר סיכוי. צפויות היכרויות מהירות ומשעשעות ואתם גולשים על גל חברתי חביב ונעים. זו שנה טובה להתפייס עם מי שהתחרו בכם, אך בתנאי שהשלל נשאר בידיכם. אם אתם גוררים איתכם את זנבותיהן של פרשיות רומנטיות שהאכילו אתכם מרורים, זו הזדמנות ענקית להיפטר מהם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1106 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל גדי 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל גדי 2011, הורוסקופ מזל גדי 2011, הורוסקופ גדי, הורוסקופ יומי מזל גדי, תחזית מזל גדי, תחזית שנתית מזל גדי, גבר מזל גדי, בן מזל גדי, מזל גדי אהבה, מזל גדי במיטה, מזל גדי מאפיינים, מזל גדי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

1.00