מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל דלי לחץ/י כאן

מעט על
מזל דלי: אתם נשלטים על ידי כוכב אוראנוס המאופיין במקוריות, תבונה, שנינות, אינטליגנציה גבוהה, חזון וברק. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים מקוריים, מתוחכמים, מדהימים, יוצאי דופן, אינטליגנטיים, רוחניים ובעלי חוש הומור. אתם תשמחו להתנסות בפגישה עיוורת ותמיד תחפשו את הלא שגרתי: קליק מהמם במיוחד צפוי לכם עם האריות.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב אוראנוס השולט בכם, מקיים קשר 'צפוף' עם האנרגיות הממוזלות של כוכב יופיטר. התופעה הקוסמית מעודדת אתכם לחזור אל ספסל הלימודים או להתחיל בתכנונם של מסלולים המחייבים השכלה גבוהה. הכוכבים מעניקים הישגים גם לעסקיכם שאיכשהו קשורים למדינות רחוקות. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים בגזרת מזלכם, שני כוכבים שאמונים על אלת האהבה והם נפטון וונוס.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בכוכבכם אוראנוס כיצד הוא מעמיק וחודר אל תחומי גזרת מזל טלה אשר מעניקה לו ולכם, ים של אנרגיות מבריאות. הכוכבים מעודדים אתכם להגביר את פעילותכם העסקית, וזאת גם אם הדברים לא ממש מסתדרים על-פי ציפיותיכם. צפויות הצעות מעניינות בעיצומם של ויכוחים דווקא. בחציה השני של התקופה, נוצר היבט הרמוני בין כוכב אוראנוס השולט במזלכם, לבין כוכב ונוס השולט באלת האהבה. מותר לכם לראות בתופעה מעין רמז שמבשר טובות לענייני הלב והרגש.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת גזרת מזלכם כשהיא ריקה, לתקופות ממושכות, מגרמי שמיים. יש בתופעה כדי להטיל עליכם אחריות רבה למעשיכם ובעצם, לסמוך על עצמכם ולא על המזל העיוור. מצד שני, התנהגות על-פי הספר עלולה שלא לעלות בקנה אחד עם נטיותיכם הטבעיות, בעיקר אם מדובר במצבים בהם הצד השני כופה עליכם את גחמותיו. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכב נפטון השב אליכם לאחר היעדרות מה, ומעניק לכם הזדמנות נוספת לעורר קשר רומנטי שמשום מה לא הצליח להמריא בתקופה שחלפה. מותר לכם להתייחס לזה כאל חוויה מתקנת. סימני שאלה הופכים לסימני קריאה, וזה אומר ששיחקתם נכון בקלפיכם והבאתם את הצד השני למצב הרצוי לכם.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי אתם מוצפים באנרגיות חלומיות אשר המזלות עקרב ומאזניים משגרים אל גזרת מזלכם. צפויים קשרים עם יוצרים ואמנים, כמו גם עם טיפוסים פילוסופיים. תחושות הבטן שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מצבים עדינים שאחרים כשלו בהם. בחציה השני של התקופה, אתם משקיפים בכוכבכם אוראנוס כיצד הוא מתעתע בגבול שבין המזלות דגים וטלה, מה שמעניק השראה עליונה לאמנים שביניכם, כמו גם אנרגיה חיונית מאוששת למחלימים ולמבריאים.

סיכום וטיפים: תופעה קוסמית מעודדת אתכם לחזור אל ספסל הלימודים או להתחיל בתכנונם של מסלולים המחייבים השכלה גבוהה. הכוכבים מעודדים אתכם להגביר את פעילותכם העסקית, גם אם הדברים לא ממש מסתדרים על-פי ציפיותיכם. תחושות הבטן שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מצבים עדינים שאחרים כשלו בהם. התנהגות על-פי הספר עלולה שלא לעלות בקנה אחד עם נטיותיכם הטבעיות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1290 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל דלי, אסטרולוגיה שנתית מזל דלי, הורוסקופ מזל דלי, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל דלי 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל דלי 2011, הורוסקופ מזל דלי 2011

תן ציון למאמר זה

5.00