מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011 | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי  2012 למזל דגים לחץ/י כאן

מעט על
מזל דגים: אתם נשלטים על ידי כוכב נפטון הקרוי על שמו של אל הים, ומקרין רגשנות, יצירתיות, מופנמות, דמיון ואהבה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים רומנטיים, רגשניים, אמנותיים, מופנמים, עדיני נפש, נסחפים ורגישים למצוקות הזולת. באהבה ובזוגיות אין עליכם: צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם ילידי מזלות האדמה: שור, גדי ובתולה.

שנת 2011 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב נפטון השולט בכם, טוען את המצברים הרגשיים שלו באנרגיות המוטרפות של גזרת מזל דלי. השקעות כספיות פעוטות עשויות להניב רווחים גדולים. מישהו יציע לכם לנהל עבורו עסק כלשהו או אפילו שותפות. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים בתחומי גזרת מזלכם את הכוכבים מארס וכירון, כמו גם את השמש. אדם בעל כריזמה רומז על כוונותיו לגביכם, ראו בזה מחמאה, אך אל תסכימו למצב לפיו אתם אמורים להשקיע [אהבה או כסף], בעוד שהוא עצמו אינו מתחייב לתמורה כלשהי.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בכוכבכם נפטון כיצד הוא שב לביתו הטבעי, כלומר – אל גזרת מזלכם, לאחר שנים רבות בהן שהה בשדות זרים. הצעה שתיראה לכם כאילו הגיעה מעולם הזוי, תבשר את תחילתו של קשר מרטיט ומרגש. נראה שכל צד מעניק לאחר את אשר חסר לו. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים יופיטר ומארס כשהם חולפים בבית החברתי, הבית השלישי, אשר במפה האסטרולוגית שלכם. התופעה הקוסמית מסייעת גם לביישנים שביניכם להפוך להיות כוכבים חברתיים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכב נפטון השוהה בגבולכם ומבצע מה שמכונה 'רטרו' שזה מעין הילוך לאחור. התופעה הקוסמית קוראת לכם להשקיע בזוגיות ולא לקבל את בני זוגכם כאילו היו מובנים מאליהם. היחסים הבין אישיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של קצרים וחוסר אמון, פעילות משותפת תצליח לגשר על הפערים. נראה שגם הצד השני מבין שלא כדאי לו לגעת בנקודות רגישות. בחציה השני של התקופה, אתם זורמים יחד עם כוכבכם נפטון חזרה אל גזרת מזל דלי ואל הזדמנויות מוטרפות אשר רכיב המזל שבהן הוא דומיננטי יותר מכל רכיב אחר. כוכב כירון רומז על החלמה מהירה ללבבות שבורים. מי שמאוהב בכם יחפש אנשי קשר שיתווכו בינו לביניכם: מצד שני, לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי אתם חשים בדידות כלשהי בשל נטישתו של כוכב נפטון את גזרת מזלכם, מה שמהווה, מצד שני, בשורה משמחת עבור אנשי העסקים שביניכם. לא מעט תחומים ידרשו מכם להיות יותר אסרטיביים. נראה שפה ושם תצטרכו להפגין נחרצות מנומסת. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכב מארס שבא להתארח בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי, שזו תופעה קוסמית שמרעיפה ברכה על חובבי האקשן והריגושים שביניכם, אך לא ממש תורמת למבקשים למסד את נתיב האהבה.

סיכום וטיפים: השקעות כספיות פעוטות עשויות להניב רווחים גדולים. מישהו יציע לכם לנהל עבורו עסק כלשהו או אפילו שותפות. אל תסכימו למצבים לפיהם אתם אמורים להשקיע [אהבה או כסף], בעוד שהצד השני אינו מתחייב לתמורה כלשהי. תופעה קוסמית מסייעת גם לביישנים שביניכם להפוך להיות כוכבים חברתיים. פעילות משותפת תצליח לגשר על פערים ביחסים שבינו לבינה. מחזריכם יחפשו אנשי קשר שיתווכו בינם לביניכם, אך לא כדאי שתתנו אמון רב מדי בגורמים מן הצד.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1100 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל דגים, אסטרולוגיה שנתית מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011, אסטרולוגיה מזל דגים 2011, אסטרולוגיה שנתית מזל דגים 2011, הורוסקופ מזל דגים 2011, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00