מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הגשמה עצמית | מסרים להגשמה עצמית. מזל דגים

מסרים להגשמה עצמית. מזל דגים

מסרים להגשמה עצמית. מזל דגים מסרים להגשמה עצמית. מזל דגים

בשנת גילוי העוצמה הפנימית נלמד מהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים בכדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר- בדרך להגשמה מלאה של מלוא הפוטנציאל שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן


הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי.
אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

תורת הטנטרה ההודית מספרת לכם כי אדם אשר נפשו ניחנה במצפן פנימי, כאילו זכה במגדלור אשר מורה לו את הדרך גם בנתיבים של מים סוערים.

הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לשקול פעם אחת לפני שאתם נותנים, פעמיים לפני שאתם מקבלים, ומאה פעמים לפני שאתם מבקשים.

הפילוסופיה הסינית מגלה לכם כי אדם נאור אינו שולח את לשונו כדי להבין לאן נושבת הרוח, אלא מוכן לשחות נגד הזרם אם יש לו צורך בזה.

תורת הסוד היהודית קובעת כי הברכה שורה בסמוי מן העין, ונוטה להסתלק כאשר אדם מתפאר במעשה ידיו או באוצרות שממילא הופקדו אצלו רק למשמרת.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מיועצים רוחניים להגשמה. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

תורת הזן היפנית מוסרת לכם כי אדם נאור פונה אל זולתו כאילו הוא עצמו נחות מזולתו. לעולם אינו חושש פן ייפגע כבודו, משום שיש לו כבוד די והותר.

סודות מיסטיים רומזים לכם כי אנשים מוכנים להיפרד מכל דבר שהוא, חוץ מאשר מצרותיהם. אם תפנימו את הכלל הזה, לא תחפזו להתערב בענייניהם.

ספר התמורות הסיני [אי צ'ינג] רומז כי לעיתים מוטב לו לאדם להתרפק על מזלו הטוב, מבלי לפעול פעולה כלשהי. אדם נאור יודע להבדיל בין המצבים השונים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1103 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, אושו, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, זן, הודו, סדנאות רוחניות, טיולי רוחניות, חיפוש עצמי, תחזית רוחנית 2011, תחזית רוחנית למזל דגים 2011, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

0