מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | זימון שפע 2011 | זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה לשנת 2011: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אמזונייט, שנחשבת למוצלחת במיוחד למי מכם השואף להתחבר עם האנרגיה הקוסמית של בני זוג ממזלות המים שהם: סרטן, דגים ועקרב. האבן תגרום לכך שכל שתעשו מכל הלב למען בן-הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים. אבן נוספת ומשלימה היא לאפיס לאזולי הקשורה השנה במצבים אשר לפיהם אפיקים שלא הבאתם בחשבון, עשויים לחולל נפלאות בקשריכם עם בני המין השני. נראה כי המציאות עולה על מה שפרגנתם לעצמכם בדמיונכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מיועצים רוחניים להגשמה. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

קריירה: שנת 2011 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני מתבונן בתנועת הכוכבים ויודע כי הכוחות הקוסמיים עשויים לסייע לי, אך לעולם לא אטיל עליהם את המלאכה כולה, כלומר – אעזור להם לעזור לי. לא כל מי שמתעמת איתי, הוא אויבי. אנשים המתחרים בי אינם נוהגים כך משום שהם שונאים אותי, כל רצונם הוא להגן על האינטרסים שלהם. אני משנן לעצמי כי אדם עשיר הוא זה המרוויח שני שקלים וחוסך שקל אחד, ואילו אדם עני הוא זה המרוויח אלף שקלים ומבזבז אלף ואחד שקלים.

כסף: זימון אנרגיות חיוביות למישור הפיננסי, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות הבאות הלקוחות מתוך 'ספר יצירה' הקבלי: עשר ספירות בלימה: צפייתן כמראה הבזק ותכליתן אין בהן קץ. דברו בהן כרצוא, ולמאמרו כסופה ירדופו, ולפני כסאו הן משתחוים. עשר ספירות בלימה ועשרים ושתים אותיות יסוד: שלוש אימות ושבע כפולות, ושתים עשרה פשוטות, ורוח אחת מהן. עשר ספירות בלימה: אחת - רוח אלהים חיים; שתים - רוח מרוח הקודש; שלש - מים מרוח; ארבע - אש ממים. ורום ותחת ומזרח ומערב וצפון ודרום. ['ספר יצירה'].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1131 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל תאומים, מציאת אהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע, אנרגיות חיוביות 2011, זימון שפע 2011, אנרגיות חיוביות מזל תאומים 2011

תן ציון למאמר זה

0