מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | זימון שפע 2011 | זימון אנרגיות חיוביות. מזל בתולה

זימון אנרגיות חיוביות. מזל בתולה

זימון אנרגיות חיוביות. מזל בתולה זימון אנרגיות חיוביות. מזל בתולה

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה לשנת 2011: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אגת בוטוצוואנה, שתיטיב עם אלה מביניכם שמאמינים כי מזל רע רודף אחריהם באהבה. חלומית לאנשים הסובלים מקרירות בתחום האינטימי. מעוררת ומדליקה את הדמיון. אדירה עם אלה מכם שליבם חפץ בפרשיות חושניות. קשורה השנה במצבים אשר לפיהם מקומות בילוי מוטרפים צופנים עבורכם מזל וריגושים. לא תהיה לכם בעיה ליטול יוזמה, גם אם תחרגו מן הכללים המקובלים. אבן נוספת ומשלימה היא יולקסייט, הקשורה השנה במצבים אשר לפיהם דווקא מישהו שנפרד מכם, מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מיועצים רוחניים להגשמה. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

קריירה: שנת 2011 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני מפנים אל קרבי כי אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם. אני נמנע מלפנק את גאוותי. אני יודע כי אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו, ובצניעותו הוא מסתלק ונעלם מייד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו. אני שם אל ליבי כי ככל שאני מרחיב את פעילותי בעולם הרוחני, כך גם הולכים ותופחים האוצרות השמורים עבורי בעולם הגשמי.

כסף: זימון אנרגיות חיוביות למישור הפיננסי, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות הבאות הלקוחות מתוך 'ספר יצירה' הקבלי: אילו עשר ספירות בלימה: אחת - רוח אלהים חיים; שתים - רוח מרוח; שלוש - מים מרוח; ארבע - אש ממים. ורום מעלה, ותחת, מזרח, ומערב, צפון ודרום. עשרים ושתים אותיות יסוד: שלוש אימות ושבע כפולות ושתים עשרה פשוטות, חקוקות בקול, חצובות ברוח, קבועות בפה בחמשה מקומות. א'ח' ה'ע' ב'ו'מ'ף' ג'י'כ'ק' ד'ט'ל'נ'ת' ז'ס'צ'ר'ש' קשורות בראש הלשון כשלהבת בגחלת. א'ה' ח'ע' משתמשות בסוף הלשון ובבית הבליעה; ב'ו'מ'ף' משתמשות בין שפתים ובראש הלשון; ג'י'כ'ק' על שליש הלשון נכרתות; ד'ט'ל'נ'ת' בראש הלשון משתמשות עם קול; ז'ס'צ'ר'ש' בין שיניים ובלשון ישן. ['ספר יצירה'].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1151 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל בתולה, מציאת אהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע, אנרגיות חיוביות 2011, זימון שפע 2011, אנרגיות חיוביות מזל בתולה 2011

תן ציון למאמר זה

0