מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | זימון שפע 2011 | זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה לשנת 2011: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא וולפנייט, שתעניק לכם מעין ויברציות חשמליות. תגביר ותעצים את כוח המשיכה שלכם כלפי בני המין השני. טובה ונפלאה עבורכם לצבירת אנרגיה חושנית וסקסואלית. אבן נוספת ומשלימה היא מלכית, שהיא חמימה ומפנקת, תשכיח צרות ותביא מזור לנפשכם הדוויה. תזהיר אתכם מפני מתחרים נסתרים ותיצור עבורכם הזדמנויות לעורר קשרים רומנטיים שמשום מה לא הצליחו להמריא. מותר לכם להתייחס אל האבן כאל חוויה מתקנת.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מיועצים רוחניים להגשמה. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

קריירה: שנת 2011 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני יודע כי יש משהו מזויף בסיגוף ובהסתגפות: לעולם לא אכפה על  עצמי נזירות והתנזרות. אני מזכיר לעצמי כי כל דיכוי מעין זה הוא בבחינת חטא. כאשר רוחות רעות באות לבקר אותי, אני מזכיר לעצמי כי שמורה לי הזכות לראות אושר בחיי, הבחירה בצער ובתסכול הינה מעשה ידי אדם. אני משנן לעצמי כי בתוך הגוונים כולם, מסתתר הצבע הלבן: אני יודע כי גם אני נדרש להפריד בין טפל לעיקר.

כסף: זימון אנרגיות חיוביות למישור הפיננסי, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות הבאות הלקוחות מתוך 'ספר יצירה' הקבלי: שבע כפולות ב'ג'ד' כ'פ'ר'ת': כנגד שבע קצוות, מקום קצות, ומקום קדוש מקום מוכן במקום - אחת; שתים - קצוות מעלה; שלוש - קצוות מטה; ארבע – קצוות מזרח; חמש - קצוות מערב; שש - קצוות צפון; שבע - קצוות עדי עד. והיכל הקודש מכוון באמצע, והוא נושא את כולם. שבע כפולות ב'ג'ד' כ'פ'ר'ת': חקקן חצבן צרפן, וצר בהם כוכבים בעולם, וימים בשנה, ושערים בנפש. ['ספר יצירה'].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1088 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל דלי, מציאת אהבה, טיפים לאהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לאימון אישי, זימון שפע, אנרגיות חיוביות 2011, זימון שפע 2011, אנרגיות חיוביות מזל דלי 2011

תן ציון למאמר זה

0