מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | זימון שפע 2011 | זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה לשנת 2011:  אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא קוורץ, הקשורה השנה במצבים אשר לפיהם דווקא הצעות שתיראינה לכם כאילו הגיעו מעולם הזוי, תבשרנה על תחילתם של קשרים מרטיטים ומרגשים. כל צד יעניק לאחר את אשר חסר לו. אבן נוספת ומשלימה היא אופל, המומלצת לענידה עבור כל מי מכם שחרד מהבעת אהבה או מחשיפת רגשות. טוב לכם לענדה לפני ובשעת וידוי אהבה. קחו בחשבון שהיא עלולה להגביר רחשי קנאה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מיועצים רוחניים להגשמה. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

קריירה: שנת 2011 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני מתפלל לבורא עולם ומכוון את מחשבותיי אל המילים בתפילה: תפילה ללא התכוונות, הינה כגוף ללא נשמה. אני הולך בנתיב הלב אשר מורה לי את הדרך הנכונה. נתיב הלב שורטט בידי המלאך השומר שלי. אני זורם עם המדיטציה אל עולם התהומות. המנטרה קורעת את הצעיף אשר הסתיר ממני את האור הגדול. האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. אתחבר עימם, וייטב לי.

כסף: זימון אנרגיות חיוביות למישור הפיננסי, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות הבאות הלקוחות מתוך 'ספר יצירה' הקבלי: כאי זה צד צרפן? שתי אבנים בונות שתי בתים; שלוש בונות ששה בתים; ארבע בונות עשרים וארבעה בתים; חמש בונות מאה ועשרים בתים; שש בונות שבע מאות ועשרים בתים; שבע בונות חמשת אלפים וארבעים בתים. מכאן ואילך צא וחשוב מה שאין הפה יכולה לדבר, ומה שאין העין יכולה לראות, ומה שאין האוזן יכולה לשמוע. ['ספר יצירה'].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1369 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל דגים, מציאת אהבה, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע, אנרגיות חיוביות 2011, זימון שפע 2011, אנרגיות חיוביות מזל דגים 2011, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00