מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל טלה

קלף הטארוט השנתי. מזל טלה

קלף הטארוט השנתי. מזל טלה קלף הטארוט השנתי. מזל טלה

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל טלה לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף הכוהן הגדול.

תיאור הקלף: דמות כהונה יושבת על כס כהונתה ומעניקה עצות לשני חסידים המרכינים ראשיהם. הקלף מייצג מגוון גדול של נושאים הקשורים בממסד או בעצתו של אדם חכם במיוחד. יש לזכור כי בתקופה בה נולדו הקלפים [המאה ה 12] הכנסייה הייתה הפיגורה אשר ייצגה את הממסד על כל גווניו.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר קשורים [כך או אחרת] עם הממסד. במקביל, הוא מייצג הארה כלשהי שהשואל בקלפים זוכה לה הודות לעצתו של אדם בעל ניסיון. נראה כי השנה אתם עומדים לקבל עצה מעין זו אשר תיקח אתכם אל הערוץ הנכון.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: קלף נפלא וחלומי עבור כל אלה המבקשים למסד את אהבתם או בפשטות, כמהים לפגוש את מוסד הרבנות. נראה כי רבים מכם נמצאים עתה בדרך לשם או מניחים את היסודות לזוגיות בעלת תכלית.

בתחום הקריירה: הקלף צופה הצלחה לשואל בקלפים עם גורמי ממסד שונים. כמו כן הוא רומז על עצתו החכמה של אדם רב השפעה. מכאן עולה כי צפויה לכם הצלחה בתחומים ביורוקראטיים שנגררו זמן רב.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה הצלחה לשואל בביצוע מהלכים פיננסיים כאלה או אחרים, ואף בתחומים הקשורים בערכאות. מכאן ניתן להסיק כי תצלח דרככם בנתיבים העוסקים באפיקים שצוינו כאן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1311 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, קריאה בקלפים, קלף טארוט, אסטרולוגיה מזל טלה, הורוסקופ מזל טלה, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל טלה 2011, הורוסקופ יומי מזל טלה, מזל טלה הורוסקופ, תחזית שבועית טלה, תחזית שנתית מזל טלה, טלה, בן מזל טלה, מזל טלה במיטה, מזל טלה מאפיינים, מזל טלה נקבה, מזל טלה תחזית שנתית

תן ציון למאמר זה

0