מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל שור

קלף הטארוט השנתי. מזל שור

קלף הטארוט השנתי. מזל שור קלף הטארוט השנתי. מזל שור

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל שור לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף יום הדין.

תיאור הקלף: דמות מלאכית בוקעת משמיים ותוקעת בחצוצרה, על הארץ [על האדמה] המתים קמים מקברותיהם, נושאים ידיהם אל על ופוקחים עיניהם. הציור מקביל לאמור בחזון יוחנן על-פי הברית החדשה, אך אפשר לצייר אותו גם על פי האמור בחזון העצמות היבשות של הנביא יחזקאל.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מצבים בהם השואל בקלפים מתעורר מאשליות [לאחר תקופה ארוכה בה הונה את עצמו] פוקח את עיניו, מתפכח ורואה את המציאות כפי שהיא באמת. נראה כי מדובר עבורכם בשנה של יציאה מכבלי אשליות אל חרות מחשבתית.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מצבים לפיהם השואל בקלפים נהג לשגות בחלומות בהקיץ ובאשליות שווא, ואילו כעת "נופל לו האסימון". בדרך כלל הוא חוצץ בין אשליות העבר לבין מפח הנפש בעתיד. לעיתים הוא מסמל רעיון מדהים שצץ במוחו של האדם. מכאן עולה כי הברקה או הארה, יעניקו לכם את האושר הנכסף בתחום שבינו לבינה.

בתחום הקריירה: הקלף עשוי לייצג המצאה כלשהי או רעיון מבריק או הארה שנופלת על השואל בקלפים ופוקחת את עיניו. מותר לכם לראות בזה מעין מסר לרעיון מקורי שמציב אתכם על המסלול הנכון.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצבים לפיהם השואל מתעורר לאחר תקופה ממושכת בה העדיף להוליך שולל את עצמו, או שהשליך את יהבו על קרן הצבי. ראו בזה מעין אות וסימן להתפכחות מהשקעות של פנטזיה, והליכה אל השקעות חכמות ויציבות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1183 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, קריאה בקלפים, קלף טארוט, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל שור 2011

תן ציון למאמר זה

0