מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל תאומים

קלף הטארוט השנתי. מזל תאומים

קלף הטארוט השנתי. מזל תאומים קלף הטארוט השנתי. מזל תאומים

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל תאומים לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף הכוהנת הגדולה.

תיאור הקלף: קלף מדהים ויוצא דופן המציג אשת כהונה יושבת על כס כהונתה ומוקפת בסמלים שונים הקשורים בדתות או בכתות מיסטיות. היא עצמה עטופה בבגדים רבים. גם צבעיו של הקלף שונים מהגוונים הרגילים. זהו קלף בעל עוצמה מיסטית. לעיתים הוא בא לבשר על מצבים הנסתרים מן העין.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של נושאים ותחומים הנושאים את הכותרות: סוד, רז, תעלומה ומסתורין. הוא טוב ונפלא עבור אנשים העוסקים בתורת הנסתר או עבור אלה העוסקים בתחומים סודיים. נראה כי רבים מכם יחוו תחושות ורגשות שהשתיקה יפה להן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה שהשתיקה יפה להן, או כאלו המתנהלות בחשאי. ראו בזה מעין רמז לתקופה רוויה בריגושים והפתעות ומכל מקום, לא הולך להיות לכם משעמם.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה בתחומים מיסטיים כאלה או אחרים, או סוד מקצועי כלשהו או משרה שהשתיקה יפה לה. נראה כי רבים מכם עומדים להיכנס אל שעריו של עולם הנסתר, אם זה מה שעלה בדעתכם.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג השקעות פיננסיות סודיות שהשואל בקלפים זוכה להן או סוד כלשהו שיאפשר לו להצליח בהשקעותיו. ראו בבשורה מעין מסר למידע סודי שיאפשר לכם להצליח השנה בהשקעותיכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1109 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל תאומים, קריאה בקלפים, קלף טארוט, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל תאומים 2011

תן ציון למאמר זה

0