מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל אריה

קלף הטארוט השנתי. מזל אריה

קלף הטארוט השנתי. מזל אריה קלף הטארוט השנתי. מזל אריה

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל אריה לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף נסיך החרבות.

תיאור הקלף: דמות של נסיך צעיר ניצבת על פסגתו של הר טרשים, באופק נרמזים הרים כחולים, שערו מתבדר ברוח העזה, סביבו חשרת עננים אפורה, ברום להקת עיטים או נשרים, ובידו חרב שלופה. לגופו בגד סגול, ולרגליו מגפיים אדומים. מבטו פולח את הסערה הממשמשת לבוא.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים אשר חוסר יציבות עובר בהם כחוט השני. לעיתים הוא מבשר על נסיעה משמעותית שעומדת בלב העניין. לפעמים הוא בא לרמוז על חילופי עונה. נושא עימו ניחוח של נדודים והרפתקאות, מה שעשוי לשמח השנה את אלה מכם שחובבים את הרטט שבלב.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה המתרחשות תוך כדי נסיעה כלשהי, או תקופה של קשרים ידידותיים שאינם מובילים בהכרח אל מדרגות הרבנות – מה שמבשר טובות לאלה מביניכם שלא ממש להוטים אחרי כתובה, טבעת נישואין וחופה – ומעדיפים יחסי חברות וידידות.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים הקשורים בעולם התקשורת [עיתונות, רדיו, טלוויזיה, פרסום, שיווק ויחסי ציבור], כמו גם על הצלחה בתחומי מסחר. נראה כי צפויה שנה חלומית לאלה מביניכם העוסקים, או חולמים לעסוק, בתחומים אלה.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה המושפעים מעונות השנה, כמו גם מאזן כספי קופצני במקצת. מכל מקום, אין סיבה לדאגה משום שעם קלף אשר כזה, בסופו של עניין, הכל יבוא על מקומו בשלום.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1289 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, קריאה בקלפים, קלף טארוט, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל אריה 2011

תן ציון למאמר זה

0