מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל בתולה

קלף הטארוט השנתי. מזל בתולה

קלף הטארוט השנתי. מזל בתולה קלף הטארוט השנתי. מזל בתולה

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל בתולה לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף שני הגביעים

תיאור הקלף: עלם ועלמה מחליפים ביניהם גביעים כאות לאהבתם. הנערה ניצבת על גבי נעליים אדומות כסמל ליצרים ולבשלות, בעוד אשר העלם ניצב על גבי מנעלים ירוקים כסמל לבוסריות. אריה אדום של תאווה ניצב בין השניים. מטה מרקורי רומז על אווירה מיסטית.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים באהבה ובשותפויות. בדרך כלל בשורתו טובה ומרנינה. השילוב בין גווני האדום והירוק, מבטיח שלמות ובשלות. לרוב מדובר בפרץ טהור של רגשות עמוקים. מכל מקום, זהו קלף חיובי ביותר הבא לבשר על נתינה והזדהות, מה שעשוי לשמח את אלה מביניכם שכמהים לזוגיות ולשותפויות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה טהורות ותמימות, חלומיות ונפלאות, זורמות ומרגשות, מעניקות ותומכות. רומנטיקה שאינה תלויה בדבר. אהבה עילאית שמבשרת טובות לאלה מביניכם שחולמים על לילות לבנים לאור הירח.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים מוצלחים שצפויים להם מזל והישגים הודות לשיתוף פעולה פורה מצד הסביבה, כלומר: מצד מעסיקים ועמיתים, מה שמביא עבורכם גם קידום או תוספת שכר.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה הקשורים בשותפויות כלשהן, ייתכן כאלה שצומחות מתחום המשפחה. מכל מקום, מדובר בקלף מוצלח למאזן הפיננסי, מה שעושה נפלאות לחשבון הבנק שלכם השנה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1499 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, קריאה בקלפים, קלף טארוט, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל בתולה 2011, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00