מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל מאזניים

קלף הטארוט השנתי. מזל מאזניים

קלף הטארוט השנתי. מזל מאזניים קלף הטארוט השנתי. מזל מאזניים

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל מאזניים לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף אס הגביעים

תיאור הקלף: יד פשוטה לפנים מייצבת גביע המהווה מעין מזרקת-מים לחמישה נהרות הבוקעים מתוכו ומייצגים את חמשת החושים אשר לאדם. מעל הגביע מרחפת יונה צחורת כנפיים.

משמעותו הכללית של הקלף: מאחר ומדובר באס, שמייצג את המספר הראשוני אחת [1] הרי שהקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים בהתחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים. הרגש עשוי לחלחל ולפעפע גם בתחומים שאינם קשורים ליחסים רומנטיים, מה שמרעיף אושר על אלה מביניכם שנוטים אחרי הלב ולא אחרי ההיגיון.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג את תחילתה של פרשיית אהבה המבוססת על מניעים רגשיים, כלומר: ללא שיקולים זרים של חומריות כלשהי, מה שמזרים מזל וברכה אל כל אלה מכם החולמים על זוגיות טהורה.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים המושפעים מגישה רגשנית וסנטימנטאלית, בדרך כלל כאלה הנמצאים בתחילת דרכם, מה שמביא עימו בשורה גדולה לאלה מביניכם המבקשים לפרוץ אל עולם העסקים.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג השקעות פיננסיות המבוססות על שיקולים אמוציונאליים, ולא דווקא רציונאליים. הקלף אינו קובע אם מדובר בהצלחה או בכישלון, כלומר: הרבה מאוד מוטל עתה עליכם ולא על הקלף.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1370 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, קריאה בקלפים, קלף טארוט, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל מאזניים 2011

תן ציון למאמר זה

0