מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל גדי

קלף הטארוט השנתי. מזל גדי

קלף הטארוט השנתי. מזל גדי קלף הטארוט השנתי. מזל גדי

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל גדי לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף מלכת הגביעים.

תיאור הקלף: מלכה חושנית בעלת שיער אדמוני, אוחזת בידיה גביע בעל סמליות פאלית אשר משני צידיו לסתות של רמש. המלכה שרועה על כיסא שמלאכים שובבים מציצים ממנו, והיא טובלת רגליה במי ים.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים בחושניות, סקסואליות, מסתורין, סודות, ארוטיקה, מניפולטיביות, פרובוקטיביות, עוצמה, תחכום, נפתולים, פקחות ושנינות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה חושניות ויצריות. לעיתים תכופות מדובר בסוג עסיסי של אנרגיות אשר השתיקה יפה להן. מותר לכם לראות בדברים מעין הבטחה לשנה עסיסית שופעת ריגושים.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים הקשורים בהבנה עמוקה בנפש האדם, כגון: פסיכולוגיה וקרימינולוגיה. לעיתים מדובר בעיסוקים מהסוג הסודי והמסתורי או כזה המתבצע בחשכת הליל. בהחלט אות וסימן חיובי השנה גם עבור מיסטיקנים שביניכם.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה הנובעים מהשקעות פיננסיות. לעיתים מדובר גם בעסקי ביטוח. תמיד מתלווה לקלף אווירה מניפולטיבית, מה שעשוי לגרום השנה אושר לספקולנטים שביניכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1580 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, קריאה בקלפים, קלף טארוט, אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל גדי 2011, הורוסקופ גדי, הורוסקופ יומי מזל גדי, תחזית מזל גדי, תחזית שנתית מזל גדי, גבר מזל גדי, בן מזל גדי, מזל גדי אהבה, מזל גדי במיטה, מזל גדי מאפיינים, מזל גדי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00