מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | טארוט 2011 | קלף הטארוט השנתי. מזל דלי

קלף הטארוט השנתי. מזל דלי

קלף הטארוט השנתי. מזל דלי קלף הטארוט השנתי. מזל דלי

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי 2012 למזל דלי לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט...

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.

קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף השמש.

תיאור הקלף: ילד עירום רוכב על סוס בתוך שדה חמניות. מנגד ניצבת חומה. שמש זהובה מפזזת מעל ומרה אווירה של חום וערגה. השמש באה לייצג את הרעיון אשר לפיו היא מקרינה מחומה על היקום כולו מבלי לעשות הבחנות בין רע לטוב. כלומר: הענקה שאינה תלויה בדבר. החומה מייצגת את ההפרדה בין עולם החומר לבין עולם הרוח.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר צפויה בהם הצלחה גדולה וכבירה, עצומה ונפלאה. במקביל, הקלף קובע כי ההצלחה הינה הודות לטוב ליבו ולנדיבותו של גורם חיצוני כלשהו המעניק לשואל בקלפים מטובו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מקוראים בקלפים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מערכת יחסים נפלאה, טובה, חלומית ומדהימה. במקביל, הוא קובע כי סוד ההצלחה טמון במצב חומרי טוב במיוחד, מה שלא ימנע מכם השנה גם את האושר שבלב, לא רק את העושר שבכיס.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה נפלאה, מדהימה והישגית. במקביל, הוא רומז כי מישהו תומך בשואל בקלפים ומקדם אותו, מה שמבשר עבורכם על נותן חסות שמתייצב השנה לצידכם ומריץ אתכם אל ראש הפירמידה.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצב כספי אדיר ומהמם אך רומז כי גורם חיצוני כלשהו מגבה את השואל בקלפים ומעניק לו מטובו. מכאן אתם מוזמנים להסיק כי צפויה לכם שנה פיננסית נפלאה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1310 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, קריאה בקלפים, קלף טארוט, פריסת קלפים, פריסת קלפי טארוט, קלף טארוט שנתי, קלפי טארוט 2011, קלף טארוט שנתי 2011, פריסת טארוט שנתית 2011, קלף טארוט שנתי מזל דלי 2011

תן ציון למאמר זה

5.00